Val av VFR???
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
J den frågan har jag med ställt mig... jag är grymt nöjd... och då menar jag riktigt nöjd, brukar skryta vilt om min VFR tilll höger och vänster.Alming skrev:OT, ja, varför sälja hojen?Gonza skrev:????Alming skrev:Låt bli!
Men och det är ett stort MEN.. jag vill ha mer pulver... tänk om det funnits ca 40hk till... då hade den varit än mer fulländad...

Men som sagt... jag velar.. antagligen kommer jag att behålla den ...
De flesta VTEC verkar säljas med original, kanske priset ?tedman skrev:Ahaaa![]()
Att det är vanligt på 98-01 det har jag märkt men inte på VTEC.
Låter original så dåligt?
Jag älskar visserligen ett riktigt bra muller från en hoj (vevar alltid ner rutan när en Ducce åker förbi till familjens stora förtjusning), men just nu tittar jag nog mest på övrigt.
Original låter som en viskning !
Åker man V4 ska det höras, tjejen har en 96 med Micron låter såååå gott, tyvärr är det ju catt på VTEC så den låter inte riktigt lika gott.
Du når ju inte en Ducce's nivå men det kanske grannarna uppskattar.
Hoppas du blir nöjd !!!!!!
Vroom Vroom
Jag får tacka för all information, beslutet blev ju tyvärr inte lättare direkt men till slut blev det en affär
Jag är nu en nöjd och åksugen ägare till en röd VFR -99 med slipon
Några mil blev det ju i helgen när "blev tvungen" att köra hem hojen men lite kallt var det.
Så, än en gång tack för all hjälp!

Jag är nu en nöjd och åksugen ägare till en röd VFR -99 med slipon

Några mil blev det ju i helgen när "blev tvungen" att köra hem hojen men lite kallt var det.
Så, än en gång tack för all hjälp!