Resten är nog ok.

Fler som har önskemål?
/H
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Tänkte sälv anmäla mig som frivilligHenning skrev:Toppen!
Jag kan ligga sist, har vana av det från Shs körningar.
/Henning!
Vanligtvis inte men känns ganska lagom ibland. Jag va sisteman förra körningen jag var på och det blev lite trist på bogan .. men sen bytte vi så jag fick köra av mig lite.heppstars skrev:
Kan det bero på att den som ligger sist alltid får lägga på en rem extra för att hänga med. dvs qligast![]()
![]()
/Jonas
Det finns ett antal regler som bör följas vid samåkning.Conseal skrev:Jag säger såhär .. det är ingen tävling utan en samåkning.
- Omkörningar (av varandra) ska inte behövas alls.
- Vi håller MINST 5 sekunders avstånd till varandra (om det inte blir kö eller ngt)
- Vi utser en sisteman som ligger SIST! och ser till att ingen blir lämnad bakom.
- Vi väntar in varandra vid eventuella vägbyten (försteman ansvarar för att sisteman kommit in innan det fortsätts)
Visst det låter tråkigt men lite körregler brukar hjälpa i slutändan.
Tycker det funkade över förväntan. Röran kom mest av att man inte har riktig koll på vilka som var i det snabba och det snabbare gänget och att det var lite dåligt med inväntningarna, men det gick ju bra till slut ändåConseal skrev:Det här var en punkt som vi helt klart måste förbättra till 4:e dejten.
Maken till röra har jag sällan skådat. Vi försökte styra upp det men det sket sig ... men det blir bättre nästa gång.