jeppes skrev:Pratar vi om samma sak

? Jag menar min son som är 11 år. Lite liten för en hojträff eller?
Det är egentligen inga problem. En polare tog med sin 7-åring på mc-träff. Det var full rulle (inte på det sättet

) ända fram till 12 eller nåt, sen slocknade han helt utan att behöva nattas. Fast farsan hans hade slocknat tidigare, men vad gör det när det finns snälla polare (vi andra)?
Conseal skrev:Tänkte köra med alla 3 giviväskorna .. skulle ju ev finnas förfriskning till salu till vettigt pris på vägen .. eller hur var det robban ?
Jajjemen!

Men med tanke på uppladdningen verkar det som om vissa tänker stanna till måndag
Hur som helst tänker jag ha järnkoll på vädret till dagarna innan för är det bra så åker jag inte hem på söndag eller måndag eller vad det blir utan planerar att åka vidare till vårt sydvästliga grannland och besöka
Holger Danke Träff hos
777 helgen efter såvida det inte hotas med snöstorm, hagel och drivis, för då åker jag hellre hem.
Men träffen rekommenderas, den är stOr... Mycket välorganiserad, inte kommersiell = bra priser, öltält finns så det räcker och blir över (tror dom har största hangartältet som finns) och dit behöver man inte ta med sig skaffning av samma anledning som man inte tar med matsäck på restaurang