ahlisboy skrev:Trevlig artikel... För att ytterliggare understryka styrkan hos VFR:en så blir väl nästa steg att rapportera hur många -86:or det fortfarande rullar.....???
Dax att börja stryketräna VFun...??.....
Va? Stryketräna? Menar du att jag jag ska träna för att tåla stryk? Om du menar styrketräna, med tanke på hur spinkiga MotoGP förarna är så klarar jag mig med min muskelmassa. Eller menar du min ålder? vad jag vet så är svårt att styrketräna bort några år, men du som är så fräsch kanske kan lära mig hur man gör
"VFR800i(98-01) - one of the very best bikes ever built by anyone" English Bike Magazine, March 2006.
ahlisboy skrev:Trevlig artikel... För att ytterliggare understryka styrkan hos VFR:en så blir väl nästa steg att rapportera hur många -86:or det fortfarande rullar.....???
Dax att börja stryketräna VFun...??.....
Va? Stryketräna? Menar du att jag jag ska träna för att tåla stryk? Om du menar styrketräna, med tanke på hur spinkiga MotoGP förarna är så klarar jag mig med min muskelmassa. Eller menar du min ålder? vad jag vet så är svårt att styrketräna bort några år, men du som är så fräsch kanske kan lära mig hur man gör
Hehe... Jag bara tänkte det var lättare att du styrketränade än att få Honda att lätta VFR:en som du tyckte var för tung.....
Conseal skrev:VAF! Vart är min tidning !!!!!!! J-a prenumerationsbjäfs nu blir jag förbannad ...
Det var ju vad jag sa:
Tyrannosaurus skrev:Säg inte det. På 80-talet fick dom som prenumererade på Bike tidningen sist Men man fick ju katalogen gratis
Och du svarade:
Conseal skrev:Jo men det va ju 20+ år sedan .. man hoppas ju att utvecklingen går framåt ...
Jo utveckligen går "framåt"... Numera får man inte katalogen gratis längre
Den enda hojblaska jag prenumererar på idag är MC-Folket, och den brukar faktiskt komma i tid