Jonten skrev:Hur ser det ut nu då?
Jag har läst igenom tråden men kan inte se en klar plan ännu.
Snart e det ju maj.....
Vore kul om det blev något i jkg.
Datumet är fortfarande spikat .. Det sur ut att bli samling i Gränna .. jobbar fortfarande på boendebiten .. dvs jag väntar på svar från diverse tillhåll.
När jag fått svar så kommer det bli en vända "jag vill sova, jag lovar och kommer betala för det även om jag sedan inte dyker upp" eftersom det måste förskottsbetalas vid bokning i de flesta fall .. mer info om det när det är dax .... förhoppningsvis närmaste veckan eller två ..
Låter riktigt kul detta!
Som alldeles färsk medlem borde jag verkligen haka på. Dock har jag ingen aning om jag kan, måste kolla upp det med flickvännen (jag har ju inte koll på vad jag har planerat!)
Vad är förresten sagt om respektive? Min flickvän gillar verkligen att åka hoj (bakpå) och släpper knappt iväg mig ensam med pärlan!
Finns det någon deadline för att anmäla sig till stugboende?
Four wheels moves your body. Two wheels moves your soul.
Vill man ha respektive med får man betala för två .. privatliv kan inte garanteras .. det är väl det enda.. deadline asap max 2 veckor skulle jag tro för att hinna boka innan det är fullt.
Conseal skrev:Vill man ha respektive med får man betala för två .. privatliv kan inte garanteras .. det är väl det enda.. deadline asap max 2 veckor skulle jag tro för att hinna boka innan det är fullt.
Det gäller endast kollektiva stugprojektet .. vill man tälta så är det fritt fram och behöver inte anmälas till mig.. jag har inte planerat eller tagit höjd för eventuella tältare ..
Jag kan säkert ordna sambokning av tältplatser med stugorna ..
En tältplats kostar 150:- utan el .. men då blir det bindande .. och tältplatser brukar vanligtvis inte ta slut i maj =)