Vore kul att göra det nån gång.

Mina favoriter är RPG som Dungeon Siege- och Neverwinter Nights-serierna och taktiska skjutare som tex Ghost Recon Advanced Warfighter och Rainbow Six Vegas.
Moderator: adrian_vg
I somras skrotade jag min stationära PC. Spelade en del WoW..... på tid som jag inte hade. Byggde en Htpc av delarna istället. Men suget att spela blev för stort så jag köpte ett Xbob 360.adrian_vg skrev:Vilka här på forumet spelar i nätverk mer eller mindre regelbundet? Man kan ju inte åka båge jämt...![]()
Vore kul att göra det nån gång.![]()
Mina favoriter är RPG som Dungeon Siege- och Neverwinter Nights-serierna och taktiska skjutare som tex Ghost Recon Advanced Warfighter och Rainbow Six Vegas.
Tvåan dimper ner i brevlådan i slutet av mars.elias skrev:Rainbow Six: Las Vegas (TVÅAN ÄR HÄR, SKA KÖPA)
Ghost Recoon 1/2 (Men dessa suger egentligen nu)
Jag skulle inte ens ha försökt.tedman skrev:Köpte Guitar Hero till barnen.
Det är ju löljigt roligt, nu kan jag leka Kirk Hammett och samtidigt låta bra![]()
PS. Kör bara på easy än så länge, klarade 4 låtar på medium men det var på håret. Jävlar vad svårt det blev
Har 3an .. har klarat hela easy och halva medium ... men vissa låtar är ruggigt svåra reda på medium ... kommer ta ett tag innan jag går på hard.tedman skrev:Köpte Guitar Hero till barnen.
Det är ju löljigt roligt, nu kan jag leka Kirk Hammett och samtidigt låta bra![]()
PS. Kör bara på easy än så länge, klarade 4 låtar på medium men det var på håret. Jävlar vad svårt det blev
Shit,Conseal skrev:Har 3an .. har klarat hela easy och halva medium ... men vissa låtar är ruggigt svåra reda på medium ... kommer ta ett tag innan jag går på hard.tedman skrev:Köpte Guitar Hero till barnen.
Um .. jag är också gift och har barn .. då är det ett fel i din text .. där har jag tid att spelamats m skrev:JOBBAR,RODDAR UNGAR, SOVER !! - JOBBAR, RODDAR UNGAR, SOVER !!
- JOBBAR, RODDAR UNGAR, SÄTTER PÅ GUMMAN, SOVER !!
VEM F-N HAR TID ATT SITTA OCH SPELA ??!!