Mycket spännande alternativ. Kul att flera engagerar sig. Samtidigt så är det nog bra om vi är ute i den tid som vi är nu, för bokningar kan aldrig göras för tidigt... nästan.
För min del spelar det mindre roll var vi samlas, så länge det är i trakten av Jönköping.
Dock har jag ett önskemål, som är ett krav från min tanta.. om hon ska med så vill hon ha så man sover i eget. Dvs, rum för två.
För min del så sover jag lika bra i försvarets gamla 20-manna..
Om det bara finns 4 eller 6 bädds stugor att välja på och det blir alternativet som godtas av majoriteten får givetvis de som inte accepterar den boendeformen anordna eget boende.
Finns det någon som har tid att annordna gemensamt boende med möjlighet till individuella val så är det helt ok för mig ..
Gränna låter ju helt okej, på ett vilkor att vi gör ett gemansamt besök hos polkagris tillverkaren.....
Nejdå, det kan vara trevligt att stanna till där också. Man åker ju bara förbi annars....
Så jag hakar på och slaggar gärna i en stuga....
elias skrev:Mycket spännande alternativ. Kul att flera engagerar sig. Samtidigt så är det nog bra om vi är ute i den tid som vi är nu, för bokningar kan aldrig göras för tidigt... nästan.
För min del spelar det mindre roll var vi samlas, så länge det är i trakten av Jönköping.
Dock har jag ett önskemål, som är ett krav från min tanta.. om hon ska med så vill hon ha så man sover i eget. Dvs, rum för två.
Såg ju ut och finnas gott om stugor så ni får väl ta en egen kuppe
elias skrev:Dock har jag ett önskemål, som är ett krav från min tanta.. om hon ska med så vill hon ha så man sover i eget. Dvs, rum för två.
Såg ju ut och finnas gott om stugor så ni får väl ta en egen kuppe
6 bäddsstugorna verkar ha två rum uppdelar i 4+2 så det kanske är godtagbart. Men enligt ritningen på hemsidan verkar det inte finnas stängbara dörrar förutom till muggen.