Tjenis!
HAr funderat av och till på en VFR trots att jag egentligen gillar grushojar mest. Är aktiv i XRV 750 forumet.
Prövade dock VFR 800 och vill även pröva en VFR 750 främst för priset och att 800 är känd för okänslig fjädring vilket jag märkte av.
Nu till ämnet!
Jag gillar ej körställningen på ngn cykel som lutar för mycket framåt. Därför funderar jag på högre styre.
I något / Några länder kör tydligen polisen med högre styre.
Någon som vet vilka länder det är och eventuellt om det är något kitt som går att köpa?
Annars är det ju andra modifieringar som får göras.
Har för mig att Gubbrejsarn har ett modifierat styre. Andra bra förslag?
Tack på förhand
Dennis Johansson / Gbg
Högre styre till VFR
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Det finns "bar riser" kit att köpa .. tror att någon här på forumet har det .. vet dock inte var man får tag på det.
På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Träffade ett par schweizare i somras varav den ena hade monterat något som såg ut som ett crosstyre på en R1:a. Så allt går nog utom små barn och tennsoldater.
Det var inte speciellt snyggt med enligt uppgift funkade det. Den lilla kåpan på R1 var inte höjd och gjorde väl mest nytta för att inte få stenskott på de ädlare kroppsdelarna
Det var inte speciellt snyggt med enligt uppgift funkade det. Den lilla kåpan på R1 var inte höjd och gjorde väl mest nytta för att inte få stenskott på de ädlare kroppsdelarna

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Speigler hette visst styrkronan och styret (kom på det till slut
) Jovisst var det trångt med alla kablar och wirar och omdragningar men det gick men jag föredrar orginalet
http://www.spieglerusa.com/cfm/sbk.cfm

http://www.spieglerusa.com/cfm/sbk.cfm
Utan hoj tyvärr