8:30 då?tedman skrev:Jag hakar gärna på men ska vi vara vid Staoil Kungens Kurva vid 09:00 blir det tajt med nioVFunRider skrev:På Shells macka, Turebergsleden, innan uppfart till E4. Klockan 9 eller? Flera som vill haka på?Henning skrev:Jag och VFunrider träffas i Sollentuna och samåker till er andra.
/H
Samåkningstråden 2:a dejten
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- VFunRider
- Hedersmedlem, Vila I Frid
"VFR800i(98-01) - one of the very best bikes ever built by anyone" English Bike Magazine, March 2006.
- Henning
- Grundare VFR-Forum
- Kontakt:
tedman skrev:8:30 blir bra![]()
![]()
Vad det gäller näringstillskott så är det nog Adventureväskor som gäller
Puh, tur någon har koll!
Annars är det väl tandkräm och dito borste och en tom PETflaska som är det totala bagageinnehållet?
Mat finns väl på krälavstånd från platsen man urträder medvetslösheten?
/H
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!
Koll o koll, det gäller att gardera sig, köra hoj är krävande och kräver rikligt med energi!Henning skrev:tedman skrev:8:30 blir bra![]()
![]()
Vad det gäller näringstillskott så är det nog Adventureväskor som gäller
Puh, tur någon har koll!
Annars är det väl tandkräm och dito borste och en tom PETflaska som är det totala bagageinnehållet?
Mat finns väl på krälavstånd från platsen man urträder medvetslösheten?
/H
Jag förutsätter krälavstånd, jag tänker inte lasta ner hojen med onödig vikt!
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Tänkte köra med alla 3 giviväskorna .. skulle ju ev finnas förfriskning till salu till vettigt pris på vägen .. eller hur var det robban ?
På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14 *såld*
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14 *såld*
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
- Henning
- Grundare VFR-Forum
- Kontakt:
OK, jag tar med PETflaska, tandkräm och tandborste, en burk FinkBräu och ett packe HotDogs?tedman skrev:Koll o koll, det gäller att gardera sig, köra hoj är krävande och kräver rikligt med energi!
Jag förutsätter krälavstånd, jag tänker inte lasta ner hojen med onödig vikt!
Home safe?
/H
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!
Jajamän, kan inte komma på något mer!Henning skrev: OK, jag tar med PETflaska, tandkräm och tandborste, en burk FinkBräu och ett packe HotDogs?
Home safe?
/H
Fast, vad ska du med PETflaskan till?
Senast redigerad av tedman den mån maj 05, 2008 21:53, redigerad totalt 1 gånger.
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Det är egentligen inga problem. En polare tog med sin 7-åring på mc-träff. Det var full rulle (inte på det sättetjeppes skrev:Pratar vi om samma sak? Jag menar min son som är 11 år. Lite liten för en hojträff eller?
Jajjemen!Conseal skrev:Tänkte köra med alla 3 giviväskorna .. skulle ju ev finnas förfriskning till salu till vettigt pris på vägen .. eller hur var det robban ?
Hur som helst tänker jag ha järnkoll på vädret till dagarna innan för är det bra så åker jag inte hem på söndag eller måndag eller vad det blir utan planerar att åka vidare till vårt sydvästliga grannland och besöka Holger Danke Träff hos 777 helgen efter såvida det inte hotas med snöstorm, hagel och drivis, för då åker jag hellre hem.
Men träffen rekommenderas, den är stOr... Mycket välorganiserad, inte kommersiell = bra priser, öltält finns så det räcker och blir över (tror dom har största hangartältet som finns) och dit behöver man inte ta med sig skaffning av samma anledning som man inte tar med matsäck på restaurang
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

- Brother Wolf
- Donator 2009