David heter jag men i denna typ av sammanhang kallas jag eccentric eller kort och gott ecce.
Har en silverfärgad viffer från 2003 uttagen 2005 med ABS, undra vad som händer med garantin efter alla dessa moddar... Hojen har jag haft sedan mitten på förra året (2006) och innan dess hade jag en Yamaha Fazer 600 i ett år. Har haft kort 2 år lite drygt och hunnit med kanske 1000 mil och ett 3st repor på gälleråsens motorbana.
Bor i stockholm, värmdö i hus med sambo. Baserat på vad jag gör är väl arbete min enda hobby men en och annan hojtur kan det bli lite då och då. I annat fall hägrar båten och trädgården.
Fyllde 32 i juni så jag är fortfarande ung och fräsch

Om jag får önska mig vad jag vill blir det en v4 viffer såsom den nuvarande med lite större möjlighet att justera styre, något högre sitthöjd (är ca 1,90) samt 20 kilo lägre vikt (på hojen) och 5 kilo lägre vikt (på mig), då behövs inte så mycket mer pulver.

Min sämsta tendens i min körning är:
1. vågar inte lita på att min hjärna ser till att jag inte åker i vägren i vänsterkurvor så jag ligger för nära mitten.
2. har en tendens att slänga i växeln och motorbromsa så det skricker i däcket när jag åker bana..
3. motstyrningen har en tendes till att göra så jag inte har korrekt possition på hojen - sitter rakt och drar till i styret.. jobbar på det.
2:an torde vara löst med Flapper o PAIR mod, justerad tomgång och borttagen snorkel... vi får väl se.
Skulle vara kul och komma ut med lite viffer folk i sthlm området innan säsongen är över.. blir väl till att lägga skinnstället på hyllan och ta fram allvädersutrustningen nu.. 7 grader just nu på natten här på värmdö.
/ecce