HandLegger skrev:Mellanlandade 3 år på en xl1000 men återvände idag till vfr.
I garaget står nu en fin 1200
Grattis och välkommen tillbaka!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Nu har jag varit ute 2 kortare rundor om ca 5 mil vardera. Jag måste säga att sportläget i lådan passar mig som handsken. Den lägger sig exakt på de varvtal jag själv skulle valt och den håller inte på att växla sönder körningen. Sportläget duger gott och väl för kul körning men vill man busa på riktigt så har man ju manuell möjliget och då blir det RIKTIGT kul.
Bilden kommer att bytas ut så snart det är läge att stå o dregla i solen på garageuppfarten
HandLegger skrev:Nu har jag varit ute 2 kortare rundor om ca 5 mil vardera. Jag måste säga att sportläget i lådan passar mig som handsken. Den lägger sig exakt på de varvtal jag själv skulle valt och den håller inte på att växla sönder körningen. Sportläget duger gott och väl för kul körning men vill man busa på riktigt så har man ju manuell möjliget och då blir det RIKTIGT kul.
Bilden kommer att bytas ut så snart det är läge att stå o dregla i solen på garageuppfarten
Måste ha missat att du skaffade en "FA". Fick inte ihop det först...
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Kollade aldrig vad som såldes, bara att du skrev att bågen var såld.
===