Men med cross-styre är det inga större problem förutom däcken som börjar bli väl slitna, ska kör förbi däckverkstaden idag och kolla på nya däck. Grovmönstrat vill jag ha
vfr_styre.jpg (43.8 KiB) Visad 9155 gånger
Finlandssvensk på en VFR 750F -88 Röd... än sålänge...
Välkommen till forumet! Kul att se att fler har ett brett styre på sin viffer. 8*)
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Med originalklipponnet på svartviffern är de första veckorna på våren jobbigast för nacken. Men det fixar sig efter ett tag. Grönviffern är riktigt bekväm att köra med det breda styret!
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Problemet kan väl egentligen inte skyllas på hojjen utan snarare min längd (nästan 2 meter) så det funkar inte riktigt att ligga över tanken. Skulle behöva en större hoj för det.
Finlandssvensk på en VFR 750F -88 Röd... än sålänge...
Homba skrev:Problemet kan väl egentligen inte skyllas på hojjen utan snarare min längd (nästan 2 meter) så det funkar inte riktigt att ligga över tanken. Skulle behöva en större hoj för det.
Jag är ganska kort. Når med ett rop över 170cm...
===