Snacka om att man får mersmak, sååå långt till våren

BW
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Eller gå igång med varmluftspistol och smälta skiten.Fransson skrev:Har vatit ute och varmkört min nu efter översvämningen, så motorn har klarat sig ialla fall. Får väl lämna in den till verkstaden till våren när den töat lossför koll av hjullager och bromsar
Max en minut tomgångskörning. ;*)arvikathomas skrev:Allt för att hålla känslan vid livTog en liten tur med Transalpen nyligen, VFR:en får nog stå nån månad till, men den startas upp och varmkörs då och då
Coolt! Vet du vem som äger den? Du får lämna en lapp på sadeln med forumadressen. 8*)Ajax skrev:På ett annat ställe i garaget står en annan hoj under kapell, och den här gången så tar jag mod till mig och lyfter försiktigt på kapellet... och trot eller ej, men där står en till vfr och väntar på barmark och solsken!
Uppenbarligen förökar sig de här bestarna i varma garage under vintrarna.
Inte den blekaste, men förra vintern stod en ensam Varadero i garaget... kan det vara samma person som har uppgraderat? Naturligtvis ska jag 'lappa' den.adrian_vg skrev: Coolt! Vet du vem som äger den? Du får lämna en lapp på sadeln med forumadressen. 8*)