Tidskriften Bike har en begtest av VFR800 i senaste numret. Med i artikeln finns bl.a. Adrians kommentarer som han skrivit på Bike.se
Hasse: Bilderna är på en guling
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
Göingen skrev:Tidskriften Bike har en begtest av VFR800 i senaste numret. Med i artikeln finns bl.a. Adrians kommentarer som han skrivit på Bike.se
Hasse: Bilderna är på en guling
98:an de testade hade tydligen ett antikverat typsnitt på mätarna... Om det är enda felet man kan komma på, på en VFR så...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Men f-n!
Nu har jag ju vart och handlat flera gånger sen jag läste det här första gången, men har fortfarande inte lyckats få med mig nån tidning från affären
VFR 800 - 98 svart
TokTant skrev:Säger bara en sak "- Vad var det jag sa...."
Vad sa du då?
Pegaso skrev:Nu har jag ju vart och handlat flera gånger sen jag läste det här första gången, men har fortfarande inte lyckats få med mig nån tidning från affären
Jag hittade mitt ex på Ica av alla ställen. Mackarna jag var inne på hade den inte alls, däremot MC-Nytt.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!