tjena alla härinne har varit här en stund men inte postat nåt ännu men nu är det dags
min fråga : är det samma dämpare/fjädrar på vfr -05 som i vfr -06 ? min har abs om det gör nån skillnad.
jag ska nämligen skaffa öhlinare men dom finns inte i listorna för -06 ännu därför undrar jag om nån här vet? tack på förhand/Tommi
hehe ja inte är det väl varje dag men har väl blivit 150 mil på 5 veckor så alltid något kanske blir nån långtur i höst vem vet ska skaffa navigator så man kan programmera en skaplig rutt att åka på
vfr800 skrev:hehe ja inte är det väl varje dag men har väl blivit 150 mil på 5 veckor så alltid något kanske blir nån långtur i höst vem vet ska skaffa navigator så man kan programmera en skaplig rutt att åka på
Ahh där ser man, du får hänga med ut och åka nån gång.
jodå man har väl tänkt att åka på nån onsdagsfika eller nåt var i strömsholm för nån vecka sen men ganska tråkigt att åka själv dock
vill bara veta om det går att modda fjädringen på hojjen så man kan känna sig mera hemma på den men men general agenten öppnar på måndag igen kanske dom kan svaret iallafall
Ingen aning om det är skillnad i fjädringen, 06:an är ju så ny så den har väl inte hunnit komma in i listorna ännu, enda jag vet är att motorn har fått förändrad karaktär när extra ventilerna öppnas!
På en VFR97 Sitter en gammal gubbskrutt som kör skiten av ungdomar pga galenskap!