Tegfors skrev:
Är det någon här som bor i trakterna runt Eksjö så hör gärna av er så kan vi ta någon tur då jag inte än har någon att åka med här nere...
Tegfors skrev:
Är det någon här som bor i trakterna runt Eksjö så hör gärna av er så kan vi ta någon tur då jag inte än har någon att åka med här nere...
Tegfors skrev:
I am easily satisfied with the very best!
---------------------------
En lika vackert röd VFR 800 FI från 1999 som min förra
Vackert röd VFR 800 från 1999 SÅLD
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Arlen Ness tvådelat skinnställ till vrakpriset 2000 kr, se nästan helt oanvänt ut
Ett par Halvarsson Newman handskar för att klara den något kalla perioden kring vår och höst!
Nästa vecka startar pendlingen!!! Hörde dock att det fallit mer snö hemmavid igår... Men men bara att bita ihop o ta det lugnt!
Tegfors skrev:Nästa vecka startar pendlingen!!! Hörde dock att det fallit mer snö hemmavid igår... Men men bara att bita ihop o ta det lugnt!
Jävla snö...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!