Om en sanitetstekniker är lika med städare så låter soplogistiker som sopbils förare.
Eller sa raknar han pa soprutter opch/eller bygger nya tippas och forbranningsanlaggningar?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
IT-Mupp och en del annat som inte har det minsta med det att göra också, på en än så länge rätt stor statlig myndighet....fast det jobbas hårt på att göra oss mindre
VFR800-05 Silver Edition
Hela min signatur återfinns numera här..."Brasklapp"
Numera står en väääldigt Röd Daytona 675 i mitt garage..
People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
PerJohan skrev:Jobbar med produktutveckling av nåt så kul som ventiler till värme/kylasystem i bostadshus. Dvs shuntar och blandningsventiler...
Vilket företag är det du jobbar åt?
MVH Stefan
Jobbar på ESBE i Reftele. Nåt du känner till?
//PJ
Jodå visst känner jag till det, jobbar själv på TAC.
Visserligen använder vi ju TA ventiler av förklarliga själ men ibland är era produkter mest lämpade.
adrian_vg skrev:Eller så räknar han på soprutter och/eller bygger nya tippar och förbränningsanläggningar?
Får väl erkänna att det är denna förklaring som är korrket!
Å ändra sidan lät "Äh, jag tror att han mest snackar skit hela dagarna..." mer beskrivande...
Coolt! Uppfriskande med människor på forumet som inte är it-smurfar i en eller annan form, som tex jag...
===
Jodå visst känner jag till det, jobbar själv på TAC.
Visserligen använder vi ju TA ventiler av förklarliga själ men ibland är era produkter mest lämpade.
MVH Stefan
Där ser man. Men då använder ni väl en del av våra linjära ventiler om jag inte är helt fel ute? Annars är vi ju inte så välkända i Sverige som neråt i Europa...
Fletcher Reed skrev:Kör foderbil på Älmestads kvarn & transport. Kör för lantmännen med både foder och pellets i bulkbil.
Hur pumpar man torrvaror som pellets? Med en skruv? Man kan väl uppenbarligen inte använda samma sorts pump som man pumpar flytande varor med, korrekt?
===