Tack för komplimangenRydh skrev:Eller så kan ni bara köpa läget och inse att alla inte är lika bildade som ni är

Moderator: adrian_vg
Tack för komplimangenRydh skrev:Eller så kan ni bara köpa läget och inse att alla inte är lika bildade som ni är
Lakrits.LinusE skrev:Lakris eller laaaaaakris ?
Äh, skit i uttalet, det är ju smaken som är viktig. Söt eller salt?Tommy Gsson skrev:Lakrits.LinusE skrev:Lakris eller laaaaaakris ?
Salt tacktersan skrev:Äh, skit i uttalet, det är ju smaken som är viktig. Söt eller salt?Tommy Gsson skrev:Lakrits.LinusE skrev:Lakris eller laaaaaakris ?
Eh??Tyrannosaurus skrev: Laaaaaakris är väl sånt som vi har runt Stockholm just nu
Jag vill ha ett garage så att jag kan skaffa en ölgrotta.
Men alltså... hur kan man inte ha ett garage? Du bor väl i hus om jag inte missminner mig? Då finns det ju garage... annars är det nåt annat.adrian_vg skrev:Jag vill ha ett garage...
Nu var det inte garagets vara eller inte vara det handlade om utan ÖLGROTTAN!!!tersan skrev:Men alltså... hur kan man inte ha ett garage? Du bor väl i hus om jag inte missminner mig? Då finns det ju garage... annars är det nåt annat.adrian_vg skrev:Jag vill ha ett garage...
Hyresradhus och uppfart utan tak som används för biluppställning.tersan skrev:Men alltså... hur kan man inte ha ett garage? Du bor väl i hus om jag inte missminner mig? Då finns det ju garage... annars är det nåt annat.adrian_vg skrev:Jag vill ha ett garage...
TG skrev:Nu var det inte garagets vara eller inte vara det handlade om utan ÖLGROTTAN!!!![]()
MMMMMmmmmmmm BREWCAVE
Har äntligen fått ett vettigt garage.adrian_vg skrev: Jag vill ha ett garage så att jag kan skaffa en ölgrotta.
Båda, mig veterligen. Hur ska man annars visa tex spår genom kurvor?Gilbert skrev:Har säkert varit upp innan, men jag hittar det inte tillräckligt fort..
När jag tog mc-kort för många år sedan skulle handledaren köra bakom eleven, men har nu sett att en del gör tvärt om, dvs eleven ligger bakom handledaren.
Vilket är rätt, eller är båda sätten ok?