Risken är att det blir en del hoj till och från jobbet i sommar. Man har ju avancerat till "boss"
Blir en fast punkt i sommar också, ett lite större jobb i trollhättan, och då kan man ha alla saker där, således kan man åka hoj mellan jobbet och hemmet
Jag har min flickvän i Örebro fram till slutet av maj, sen blir vi sambos! Men fram tills dess kommer jag vara där minst varannan helg iaf.
Helger är liksom för mig bäst. Som det ser ut nu så kommer jag att köra MC till Örebro nu till helgen, sen två helger efter det med. Dock med reservation. Kanske behöver köra flyttlass och då passar det bättre med 306:an.
Hur många är det som är sugna på att träffas i Örebro öht?
Bra förslag på träff då? Nåt hamburgerhak nånstanns, käka burgare, snacka lite, beundra varandras hojar. Det låter väl som en lagom "förstaträff", eller vad det nu blir?
simpa skrev:
Bra förslag på träff då? Nåt hamburgerhak nånstanns, käka burgare, snacka lite, beundra varandras hojar. Det låter väl som en lagom "förstaträff", eller vad det nu blir?
Prcis så ska man göra. Varken mer eller mindre. Kanske till och med ta en liten tur ihop om någon hittar på orten.
simpa skrev:Om vi fortsätter diskutera VFR-träff; hur svårt/dyrt är det att anordna en banåkardag? Jag är grymt sugen att prova på!
Vet inte men något säger mej.
ca 30-50k på banan. Sen ska det vara sjukvårds personal för ett antal 1000lappar gissar 20. Sen måste man ha flaggvakter och banansvarig.
Men det är inte säkert. Ska forska lite i ämnet då jag har en bekant som brukar anordna bandagar, dock för bilar men det är ju samma banor.