Hehe, nej du har så rätt så rätt...Henning skrev:
OK, ge dig själv tre olika exempel där öppna rör kan ha förhindrat en olycka:
A) Omkörning på motorväg?
B) Skymd korsning där bilist skall/skulle svänga vänster?
C) Gående vid skymt övergångsställe?
MÖJLIGEN kan en gående, om han annars är MC-förare, tänka sig att här kommer en R-hoj farande, bäst jag ser mig för lite extra...
Tyvärr, jag tror inte på devisen.
Eller har du fler förslag på incidentscenarion?
/H
Tänker köpa en VFR
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Hojen såld
Kör försiktigt till bilprovningen och raka vägen hem och pilla ur skiten sen kan du ösa på i två år till.Alming skrev:Och oj vad den här tråden spåra ur...
Jag har tryckt i en diskboll i kröken nu. det blir väldigt varmt just där...
Men visst blev det tystare. får hoppas det håller och inte brinner upp på vägen nu bara.
tack för tipset!
VFR'en tyvärr såld.
Håller med Henning...
Förutom på en punkt:
Det förlänger mitt liv
Själv är jag inte ett dugg intresserad av att höra en vass och envis 600 kubikare som ligger o varvar mellan 10.000-oändlighet
.
Kompisens TL har vad jag kallar gått ljud
, sen vill inte jag ha resten, den är GUL
å det vet ju alla, att GULT är FULT 
Förutom på en punkt:
Det förlänger mitt liv
Själv är jag inte ett dugg intresserad av att höra en vass och envis 600 kubikare som ligger o varvar mellan 10.000-oändlighet

Kompisens TL har vad jag kallar gått ljud



"Hellre Parkinsons och spilla ut halva groggen,
än Alzheimers och glömma var man ställde den..."
Hojlös
än Alzheimers och glömma var man ställde den..."
Hojlös