Jag satt på jobbet när jag klickade på bilden och upp dök en porrsajt med ett naket fruntimmer, var på chefen frågar om jag inte får tillräckligt hemma.. haha!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Snyggt, fast ska man kunna klämma in "Tyrannosaurus" så får man nästan ha en enradig bilskyltLine_up skrev:Lite reklam är inte fel:D
Tyrannosaurus skrev:Snyggt, fast ska man kunna klämma in "Tyrannosaurus" så får man nästan ha en enradig bilskyltLine_up skrev:Lite reklam är inte fel:D
Undrar förresten vem på forumet som har det längsta nicket
Få se... Tog bara några som jag kom på i all hast, finns det nåt längre?
HondaHasse
Tommy Gsson
Tyrannosaurus
Sportbilsentusiasten
Kortaste nicket är väl TG
adrian_vg skrev:Utmana inte medlemmarna att nyregga sig på konstiga nickar...Tyrannosaurus skrev:Snyggt, fast ska man kunna klämma in "Tyrannosaurus" så får man nästan ha en enradig bilskyltLine_up skrev:Lite reklam är inte fel:D
HondaHasse
Tommy Gsson
Tyrannosaurus
Sportbilsentusiasten
Har funderat på BlackenTheOneTresextioSjuNickoDango. är det för långt?adrian_vg skrev:Tyrannosaurus skrev:Snyggt, fast ska man kunna klämma in "Tyrannosaurus" så får man nästan ha en enradig bilskyltLine_up skrev:Lite reklam är inte fel:D
HondaHasse
Tommy Gsson
Tyrannosaurus
Sportbilsentusiasten
Utmana inte medlemmarna att nyregga sig på konstiga nickar...
zoddri skrev:På tal om reklam, fast kanske mer intern marknadsföring då.. En hashtagg, #, kanske vore en kul grej att enas om? Folk lär väl använda instagram och liknande och varför inte enas om något som man kan tagga bilder med så de enkelt hittas?
#vfrforumse eller nåt åt det hållet, som exempel
Man börjar fundera på många saker såhär i slutet av säsongen
En vad? liasom för oss äldre gagghökar så betyder det en joint, "tagg"= cigg, "hasch" = gräs, (Cannabiola asteroider). Hasch tagg= Joint. Och i allafall jag, har totalskippat att inhalera växtånga.En hashtagg
blacken skrev:En vad? liasom för oss äldre gagghökar så betyder det en joint, "tagg"= cigg, "hasch" = gräs, (Cannabiola asteroider). Hasch tagg= Joint. Och i allafall jag, har totalskippat att inhalera växtånga.zoddri skrev:En hashtagg
Man kan studsa den på vattnet och jämföra med en flat sten, och se vilken som hade flest studsar.Få se vad jag ska använda den till.
Va? e du här nu igen? och han bryter icke topicen. Han bara förklarar för en stackars insnöad gagghök vad som är bara. Helt i linje med "off topics" initala fråga i ämnet!Ehum...![]()
Storebror ser dig alltid.blacken skrev:Va? e du här nu igen? och han bryter icke topicen. Han bara förklarar för en stackars insnöad gagghök vad som är bara. Helt i linje med "off topics" initala fråga i ämnet!Basta!!