Då får man lite mera fritid framöver

Moderator: adrian_vg
Bara temporärt..Seth skrev:8+*CBrother Wolf skrev:Kolla vädret, DANG![]()
BW
Oavsett märke är en gårdsbil fin att ha (Jag tröstar mig med billigare bränsle och skattkostnader....tersan skrev:Idag är en bra dag för att gårdsbilen (Mazda B2600, sug på den "Kangoo" Tegfors...) gick igenom besiktningen. Lika spännande varje år, japanska pickuper är liksom inte byggda för att hålla i alla evighet...![]()
..._....
Sant! Tack o lov är vår pickis bensindriven, så skatten blir inte så farlig. Och numera är ju dieselbränsle oftast dyrare också.TG skrev:Oavsett märke är en gårdsbil fin att ha (Jag tröstar mig med billigare bränsle och skattkostnader....)
tersan skrev:Sant! Tack o lov är vår pickis bensindriven, så skatten blir inte så farlig. Och numera är ju dieselbränsle oftast dyrare också.TG skrev:Oavsett märke är en gårdsbil fin att ha (Jag tröstar mig med billigare bränsle och skattkostnader....)
Å andra sidan har jag även en Land Rover med stooor V8, oj vad plånboken jämrar sig varje gång jag tankar så här års.TG skrev:Då klarar du dig lite bättre från skatten... aldrig så dumt
Största anledningen (förutom låg förbrukning - ca 0,4) till att jag har diesel är att jag har en dieselpump ca 50m från parkeringen! Ergo - behöver aldrig åka iväg för att tanka
Sänker nivån en smula..Rydh skrev:* barnen är friska
* tre dagar till en välbehövlig vecka på islas canarias.
* vifferhjulen inlämnade för däckbyte
"Gilla"Brother Wolf skrev:Var på Danderyd igår, har fått en ny typ av narkos som jag knappt känner av efteråt.
Låg på uppvaket i ca 5 min innan jag gick och bytte om.
Idag är det strålande väder, jag mår shytebra, och önskar er det samma![]()
BW