Sen förstår jag att du fick bra pris, du bytte ju ner från V4 till V2

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Japp, en -02 med 4000 mil på nacken.DevilsChild skrev:V-twin och Suzuki, är det en SV650 du köpt?
+1Conseal skrev:Du är välkommen att stanna som hangaround om du villhoppas allt går bra med sukkan (även om det självklart kommer bli lite sämre
).
+2adrian_vg skrev:+1Conseal skrev:Du är välkommen att stanna som hangaround om du villhoppas allt går bra med sukkan (även om det självklart kommer bli lite sämre
).
Om inte annat så kan jag välan få vara eran maskot på hojträffarna. Ni matar mig med taggtrådsmarinerat Tigerkött och svavelsyra, och låter mig vakta hojarna på natten..Conseal skrev:Du är välkommen att stanna som hangaround om du villhoppas allt går bra med sukkan (även om det självklart kommer bli lite sämre
).
När får jag in anmälningen till träffen?blacken skrev:Om inte annat så kan jag välan få vara eran maskot på hojträffarna. Ni matar mig med taggtrådsmarinerat Tigerkött och svavelsyra, och låter mig vakta hojarna på natten..![]()
Tyvärr så kan jag inte närvara vid ovannämnd eskapadHondaHasse skrev:När får jag in anmälningen till träffen?blacken skrev:Om inte annat så kan jag välan få vara eran maskot på hojträffarna. Ni matar mig med taggtrådsmarinerat Tigerkött och svavelsyra, och låter mig vakta hojarna på natten..![]()
Klart du får komma, men du får ju stå ut med lite gliringar!
Mobb, mobb..e he, välkommen till gänget outsiders
Du kan kanske köpa min 97:a till hösten.blacken skrev:MEN, den är inte en VFR, så nu ska jag ägna all min tid,kraft,ork och djävlar annamma, till att kränga skiten och spara ihop till en viffer igen. För den maskinen är unik, det finns ingen hoj som den eller kan ersätta den för allroundbruk.
Jag förstår precis vad du menar. Det går ha fler än en hojblacken skrev:Efter att ha varit avfälling ett tag nu och hängett mig på diverse orenheter med andra mc märken och varit mycket vederstygglig, så kan jag komma med en rapport ifrån "den andra sidan".
Jag har aldrigt tagit mig så fort,snabbt och lätt till Skanssundet någon gång i mitt liv, med något fordon, hojen är så brutalt lätt i kurvorna så man tror att det är moppe man kör. Motorkaraktären är smått förbluffande i mellanvarvsegistret, i trafiken sedan så kan man verkligen köra på den berömda "gränsen", på ett sätt som man bara kunde drömma om med viffern, den är apmycket lättare att "stångas" med bilisterna i rondeller, rödljus mm,mm. Hojen gör exakt vad man vill i alla lägen och den känns aldrig osäker eller instabil, kort sagt en grym liten maskin med mycken potensial på kurviga vägar som även funkar mer än bra på motorväg utan att vara klen eller annat sätt sämre sin storlek till trots. Man kan bara ge knarren "MVG" i allt.
MEN, den är inte en VFR, så nu ska jag ägna all min tid,kraft,ork och djävlar annamma, till att kränga skiten och spara ihop till en viffer igen. För den maskinen är unik, det finns ingen hoj som den eller kan ersätta den för allroundbruk.