Catman skrev:nu är det bara hjulen kvar och sen ska det köras MC.
Helt ny Pilot Road 3 kommer sitta på i sommar.
Det där lackschemat ser ju seriöst snyggt ut *nu*! Är detta det slutgiltiga utseendet?
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Catman skrev:nu är det bara hjulen kvar och sen ska det köras MC.
Helt ny Pilot Road 3 kommer sitta på i sommar.
Den helt rigtige farve for en RC36Catman skrev:inte det slutgiltiga.... men nu är pengarna till denna hojen slut, så lackeringen får vänta.
Den ska bli vit Pearl....någongång
jenshenrik skrev:Den helt rigtige farve for en RC36
Så konservativt! Våga vägra vitt!Catman skrev:inte det slutgiltiga.... men nu är pengarna till denna hojen slut, så lackeringen får vänta.
Den ska bli vit Pearl....någongång
Det är ju det jag gör!!adrian_vg skrev: Så konservativt! Våga vägra vitt!
Gaah!!Catman skrev:Annars var jag inne på detta en sväng:
Kawagrön
Du menar som Kockinskys Suzukiracer för några decennier sen?Catman skrev:Lucky Strike-lack
Postgul kanske?Catman skrev:Pippigul
Den färgen har jag själv funderat på... fast om den ska på en Honda så är det bättre att använda Kermit-grön, eller den tyska 70-talsvarianten som fanns på bland annat Opel och Porsche: gelbgrün eller signalgrön.adrian_vg skrev:Gaah!!Catman skrev:Annars var jag inne på detta en sväng:
Kawagrön
Fanns det inte nån sorts kameleontgrön som skiftade nyans beroende på hur man tittade på den?tersan skrev:Den färgen har jag själv funderat på... fast om den ska på en Honda så är det bättre att använda Kermit-grön, eller den tyska 70-talsvarianten som fanns på bland annat Opel och Porsche: gelbgrün eller signalgrön.Kawa-färgen kommer att stötas bort, även om det är samma kulör...
Kul blå färg. Är det en originalnyans?Catman skrev:Fredag 9/3: Fälgarna kom från lack. Monterat däck.
Lördag 10/3: monterade ihop resten och satte dit orginal ljuddämpare. Testkörning runt kvarteret.
Söndag 11/3: Ändrade vxl-pellen, luftade ur bromsarna igen och ett testvarv till runt kvarteret
Måndag 12/3: Påställning, försäkring och en 5-milatur
Catman skrev:Fredag 9/3: Fälgarna kom från lack. Monterat däck.
Lördag 10/3: monterade ihop resten och satte dit orginal ljuddämpare. Testkörning runt kvarteret.
Söndag 11/3: Ändrade vxl-pellen, luftade ur bromsarna igen och ett testvarv till runt kvarteret
nä.....adrian_vg skrev:Kul blå färg. Är det en originalnyans?Catman skrev:Fredag 9/3: Fälgarna kom från lack. Monterat däck.
Jodå...men den är för tyst.tersan skrev:Bra jobbat! Gick den bra då?
Attans... Snygg är den iaf. Bra lyster.Catman skrev:nä.....
krashad o omlackad tidigare i sitt liv...
fick ingen färgkod heller.