Tommy Gsson skrev:5850:- fattigare, men hade jag beställt hos Lelles hade det blivit 10900:- så jag har ju sparat 5000:-,
undra vad jag ska köpa för dom pengarna?
Gillar ditt sätt att tänka!
Vad blev det för kul denna gång då?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tommy Gsson skrev:5850:- fattigare, men hade jag beställt hos Lelles hade det blivit 10900:- så jag har ju sparat 5000:-,
undra vad jag ska köpa för dom pengarna?
Gillar ditt sätt att tänka!
Vad blev det för kul denna gång då?
GIVI V-46 Tech+E-41N, rack för dom och en innerväska + ryggstöd till topboxen.
Ville ha V35 Tech men då hade jag fått modifiera någon annan rack, får leva med 6 liter större väskor.
T.
Tommy Gsson skrev:GIVI V-46 Tech+E-41N, rack för dom och en innerväska + ryggstöd till topboxen.
Ville ha V35 Tech men då hade jag fått modifiera någon annan rack, får leva med 6 liter större väskor.
Jätteväskor! Hur var det nu, Honda rekommenderar max 130 km/h med väskor monterade.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tommy Gsson skrev:GIVI V-46 Tech+E-41N, rack för dom och en innerväska + ryggstöd till topboxen.
Jätteväskor! Hur var det nu, Honda rekommenderar max 130 km/h med väskor monterade.
3 väskor 3x130=390 får lov att beställa kompressorsatsen!
T.
Tommy Gsson skrev:3 väskor 3x130=390 får lov att beställa kompressorsatsen!
===
Efter "bara" 2 månader kom idag mitt 8ekrade bakhjul för 1500:-, det är långt till Linköping.
Nu är ju bara frågan om det ska förbli vitt eller om jag ska måla det GULD.
Rothmanshojar finns både med vita och guld hjul.
Guld passar ju till alla färger, och svart med guldhjul är ju bara så snyggt.
Också var det framhjulet, skulle ju behöva ett till om jag vill kunna skifta hjulfärg.
orginal hjulen är ju svarta.
T.
Bilagor
8ekrat vitt hjul.jpg (27.01 KiB) Visad 7517 gånger
Tommy Gsson skrev:Efter "bara" 2 månader kom idag mitt 8ekrade bakhjul för 1500:-, det är långt till Linköping.
Fotoshoppa och kolla!
===
Tommy Gsson skrev:Efter "bara" 2 månader kom idag mitt 8ekrade bakhjul för 1500:-, det är långt till Linköping.
Behöver ju inte photoshopa då det finns bilder på nätet att titta på.Och jag är värdelös på photoshop.
tersan skrev: Fast spontant så röstar jag nog på guldhjul!
Jag är nog mest åt guld jag också, behöver jag måla ett hjul kan jag ju lika gärna måla två.
Tar jag guld så räcker det ju med en omgång hjul, då det passar både till Rothmanslacken och rött och svart.
Saknar bara höger sidokåpa för att få 3 set kåpor.
T.
Catman skrev:Hej.
Det beror på hur mycket vitt det blir.
Jag valde vitt till fälgarna när jag byggde min CBR600 Rothmans för några år sen:
Blir ungefär motsvarande andel vitt, har bara svårt att bestämma mig om jag vill ha den
"ettrigare" looken som det blir med vita hjul, dom står ut på ett annat sätt.
Fairing-Honda-VFR80098011C_(10).jpg (73.92 KiB) Visad 7495 gånger
Skulle ju kunna vara kul att se det hela i photoshop men som sagt är jag inte någon hejare på det.
T.
Behöver ju inte photoshopa då det finns bilder på nätet att titta på.Och jag är värdelös på photoshop.
tersan skrev: Fast spontant så röstar jag nog på guldhjul!
Jag är nog mest åt guld jag också, behöver jag måla ett hjul kan jag ju lika gärna måla två.
Tar jag guld så räcker det ju med en omgång hjul, då det passar både till Rothmanslacken och rött och svart.
Saknar bara höger sidokåpa för att få 3 set kåpor.
T.
Citronblå är ju osså en trevlig färg..... Vadå jag färgblind?
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Tommy Gsson skrev:Skulle ju kunna vara kul att se det hela i photoshop men som sagt är jag inte någon hejare på det.
Peka mig på en lämplig bild, så ska jag se vad jag kan göra!
===