Nehe... Är den åtminstone oval och högmonterad då?Tommy Gsson skrev:Nja, en åttondel ungefär.adrian_vg skrev: Väger den mer än standarddämparen??![]()
Fast mycket mer än en titandämpare.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Nehe... Är den åtminstone oval och högmonterad då?Tommy Gsson skrev:Nja, en åttondel ungefär.adrian_vg skrev: Väger den mer än standarddämparen??![]()
Nej den är inte missformad, den är rund och högmonterad.adrian_vg skrev:Nehe... Är den åtminstone oval och högmonterad då?Tommy Gsson skrev:Nja, en åttondel ungefär.adrian_vg skrev: Väger den mer än standarddämparen??![]()
Tommy Gsson skrev:Nej den är inte missformad, den är rund och högmonterad.adrian_vg skrev:Nehe... Är den åtminstone oval och högmonterad då?
T.
Du är så konservativ!Tommy Gsson skrev:Nej den är inte missformad, den är rund[...]
Alfa är inget krav, är det bara italienskt såTommy Gsson skrev:Luftfilter till Lancia Y10 (Tersan borde bli glad Kunde ju varit alfa)
Kanske något i den här stilen då, Tersan?tersan skrev:Alfa är inget krav, är det bara italienskt såTommy Gsson skrev:Luftfilter till Lancia Y10 (Tersan borde bli glad Kunde ju varit alfa)
Ja, ungefär... fast jag föredrar nog två eller fyra hjul, tre blir ju som en extremt dragig bil eller en osmidig hoj.Tyrannosaurus skrev:[Kanske något i den här stilen då, Tersan?
Så sant, så sant.tersan skrev:Ja, ungefär... fast jag föredrar nog två eller fyra hjul, tre blir ju som en extremt dragig bil eller en osmidig hoj.Tyrannosaurus skrev:[Kanske något i den här stilen då, Tersan?
Ok, nu vill vi höra och se ett filmklipp! Det har inte hänt annars, du vet...Tommy Gsson skrev:Suget efter att höra GPR DEEPTOON:en blev för stort.
Plockade ihop det som jag tagit isär på hojen, och åkte gatan ner och upp.
Mamma! Jag är kär igen, lika gott ljud som Ferritan med 800:ans lite ljupare ton.![]()
Lite mycket insugsljud med helt öppen luftburk, får laborera lite där.
Nu längtar man ännu mer till vårkanten.
Titta förbi på en fika så får du se det IRL.adrian_vg skrev:Ok, nu vill vi höra och se ett filmklipp! Det har inte hänt annars, du vet...Tommy Gsson skrev:Suget efter att höra GPR DEEPTOON:en blev för stort.
Plockade ihop det som jag tagit isär på hojen, och åkte gatan ner och upp.
Mamma! Jag är kär igen, lika gott ljud som Ferritan med 800:ans lite ljupare ton.![]()
Lite mycket insugsljud med helt öppen luftburk, får laborera lite där.
Nu längtar man ännu mer till vårkanten.
Får se om jag svänger förbi Enköping i samband med den eventuella nyårsdagskörningen.Tommy Gsson skrev:Titta förbi på en fika så får du se det IRL.![]()
Slå en signal i förväg så sätter jag på kaffet och letar upp en bulle.adrian_vg skrev:Får se om jag svänger förbi Enköping i samband med den eventuella nyårsdagskörningen.Tommy Gsson skrev:Titta förbi på en fika så får du se det IRL.![]()