Hej ny
Har gått över från dragbike sukka på 1216cc till lite bekvämare hoj, kanske har med åldern att göra .
Har en röd -02 med leovince och pc-v som går kanon. 50 bakhjulshästar mindre en sukkan så lite slö är den men skit samma när sången i piporna är så underbart.
Provade på strippen förra helgen och det blev 7,37 på 201m (körde endast en repa) mer en en sekund långsamare en sukken men helt okej för en bruksmoppe .
man tackar körde en sväng på 20mil igår och måste säga att det är en väldans bekväm hoj att kör. Sen funkar den fint att dra på ordentlig på små kurviga och ojämna vägarna utan att man får njurskader som polare med RR hoj får .
Välkommen! Jag kan tänka mig att det är liiite skillnad på en VFR och en dragbike, framförallt när man ska köra lite längre sträckor när det svänger också...
Välkommen till forumet! Lite ovanligt byte på hojmodell. ;*)
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Det var ingen värsting åk, körde gata med den förra året. Sen byggde jag om sukkan för bara strippe under vintern. Ett jobb byte gjorde att jag var tvungen att ha något att pendla med.
Vem vet kanske det blir en Vfr som stripp hoj i framtiden när man fått ihop lite extra kulor