adrian_vg skrev:Har en känsla av att Conseal är lite sugen på en Crossrunner... 8*)
Vad får dig att tro det ?
Alla bilderna på Crossrunnern från mässan, infon om Crossrunnern på infosidan och den kommentarer du har haft för får mig att misstänka saker.
Stämmer det inte alls? 8*)
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Ajax skrev:Upprörande, snacka om inflation! Vart är världen på väg någonstans? Hur skulle det se ut om smc:s instruktörer kommer i en Volvo T4 till klubbmötena?? Jag förstår plötsligt varför adrian kör hoj hela året, han skulle inte vara en trovärdig smc-instruktör annars. Respekt adrian. Tack för att du står ut i kyla, is och snö, ihärdigt stånkar vidare och visar var skåpet ska stå.
Ähhh! Han har inte råd med en bil bara det att han maskerar det till att spela hojtuffing. Och han är ju gift, och så vet man vem som bestämmer möblemangets placering
Jaså, är det så enkelt?!
Ligger en del sanning där, bil är dyrt och dessutom är frun bättre bevänd av bilen än jag någonsin kommer att bli mer. Men hur blev jag indragen i enprocentardebatten??
Jag vill flytta tv-bänken till ett annat ställe, men får inte. Touché Blacken. ;*)
På ett annat spår, i lördags tog jag och frun bilen till mc-mässan. Medan jag körde kände jag mig väldigt mycket mer osäker i bilkörningen än jag gjort på mycket länge. Det är så mycket plåt och hörn att hålla reda på. Satt och önskade att jag satt på bågen mest hela tiden på väg till Sthlm. Var bättre sen på hemvägen, men det gick lite ryckigt... 8-/
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev:Har en känsla av att Conseal är lite sugen på en Crossrunner... 8*)
Vad får dig att tro det ?
Alla bilderna på Crossrunnern från mässan, infon om Crossrunnern på infosidan och den kommentarer du har haft för får mig att misstänka saker.
Stämmer det inte alls? 8*)
Bilderna från mässan .. tja .. den är ny och det finns inte mycket bilder på den .. så det var ju givet.
Infon på infosidan .. uppdaterade även med 1200an och den vill jag inte ha ...
Summa sumarum .. jo jag är intresserad .. ska definitivt prova en .. är sugen på mycket just nu
Jag vill flytta tv-bänken till ett annat ställe, men får inte. Touché Blacken. ;*)
Lär dig att en lydig kvinna, är en lycklig kvinna. Och hennes enda uppgift i livet, är att vara kåt, glad och tacksam. Vägen dit är att vi män skola ha en näve av järn, i en handske av stål!. Samt förmågan "Att stirra odjuret i ögonen, och tvinga in det i buren"..
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
blacken skrev:Lär dig att en lydig kvinna, är en lycklig kvinna. Och hennes enda uppgift i livet, är att vara kåt, glad och tacksam. Vägen dit är att vi män skola ha en näve av järn, i en handske av stål!. Samt förmågan "Att stirra odjuret i ögonen, och tvinga in det i buren"..
Ehhh... Du kommer undan med det där för att du antagligen är en gammal gubbtjyv, och gubbtjyvar får säga såna saker, t.o.m. tro på det själva. 8->
Personligen ser jag lite mer långsiktigt på fruns och mitt förhållande, än enstaka vinster på kort sikt, Pyrhuss-segrar du vet. ;*)
===
blacken skrev:
Lär dig att en lydig kvinna, är en lycklig kvinna. Och hennes enda uppgift i livet, är att vara kåt, glad och tacksam. Vägen dit är att vi män skola ha en näve av järn, i en handske av stål!. Samt förmågan "Att stirra odjuret i ögonen, och tvinga in det i buren"..
Misstänker att din kvinna inte läser detta forum...
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
blacken skrev:
Misstänker att din kvinna inte läser detta forum...
===
HondaHasse skrev:Misstänker att din kvinna inte läser detta forum...
Troligen inte. De flesta här (?) lever enligt Ricky Bruch axiom: "Kvinna mer än fyra meter från spisen skall betraktats som varande på rymmen."
Vem har en dator i köket?
Necessity is supposed to be the mother of invention, but desperation works even better...
VF750C --82-83
blacken skrev:Men fullt så gammal är jag inte. Enligt riksdagen så är man max 12,5 bast!
Hmm... Man kan ju börja undra ibland. ;*)
===
blacken skrev:Men fullt så gammal är jag inte. Enligt riksdagen så är man max 12,5 bast!
Inget att undra över, jag tillhör dom som skriver under på det. Det är viktigt att behålla "barnasinnet" för "växer man upp" som det så fint heter, så blir man vuxen och blir man vuxen, så blir man tråkig, eller hur..
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Inget att undra över, jag tillhör dom som skriver under på det. Det är viktigt att behålla "barnasinnet" för "växer man upp" som det så fint heter, så blir man vuxen och blir man vuxen, så blir man tråkig, eller hur..
Precis! Hur var det man sa? Grabbar blir aldrig äldre, det är bara leksakerna som blir dyrare.