Nja, det handlar om bandbredd. Det är ok att ha nedladdningsbara filer. Men skulle jag lägga upp 100 filer som ett bibliotek och som inte har någon koppling till någon sida så skulle dom nog börja muttra lite.adrian_vg skrev:Ska väl de sk!ta i, du betalar ju för det! Väl...?Tyrannosaurus skrev:[...]jag har ju "några" stycken och att fylla mitt serverutrymme med hojljud och video skulle nog inte uppskattas av Webbhotellet
Fattar du inte det? För att eftermarknadstillbehörsfirmorna ska ha något att göraadrian_vg skrev:Varför ser den ut som en äldre BMW K1200S runt kåpan? Varför ser den ut som en skinntorr ko bakifrån? Vaför ser bakljusarrangemanget ut som ett ufo? Varför har man dolt en av motorcykelhistoriens sexigaste enkelsvingar med en urbota ful ljuddämpare av paraplysnitt, som inte ens är högmonterad?

Nja att den "håller på att växa i BW:s ögon" låter snarare som att han håller på att inpektera plånbokens tjocklek och att han säger "DAMN!!!" av den anledningenfaceplant skrev:Exakt, är "DAMN!!!adrian_vg skrev:Öhh, är det bra eller dåligt?Brother Wolf skrev:Shyte, tyvärr måste jag säga att den håller på att växa i mina ögon!
DAMN!!!" något bra? Vi som är lite till åren förstår inte alla nya ord som dyker upp.

Precis, ful som stryk. Men som jag sa till Adrian, Honda kanske vill ta hänsyn till att eftermarknadstillbehörsfirmorna inte ska bli arbetslösaJag tycker ärligt talat att den nye V4:an är ful som stryk. De har hittat på alltför mycket designtokerier för min del. Bara ljuddämparen i sig gör att jag tittar snett...
Men, så fort det finns chans att provköra så hoppar jag upp på den. Den kanske är underbar att köra?

Men jag kan mycket väl tänka mig att den är som du säger underbar att köra och att det är en förbannat bra hoj utseendet till trots.