Jasås HondaHasse!
Ledig idag eller börjar jobba sent?
Möte dig idag ca kl.13.10, i trafikljuset innan backen ner till ödåkra,vi var på väg in mot väla i en Nissan miniskåpbil vänster sväng & Hasse kom från Ödåkra med sin gula VFR
Om inte det finns fler gula VFR här i närheten
Sen möte vi en VFR800 Vtec vid soptippen på väg mot väla hållet, en gråaktig med topbox.
Den mullrade gott
Någon här eller så var det kanske någon som provkörde den som var på yamaha center lite längre fram på vägen
//GG
Kör 9-5 Aero & en VF400F-84
Vill ha en VFR800 Vtec
GreenGiant skrev:Jasås HondaHasse!
Möte dig idag ca kl.13.10, i trafikljuset innan backen ner till ödåkra,vi var på väg in mot väla i en Nissan miniskåpbil vänster sväng & Hasse kom från Ödåkra med sin gula VFR
Sen möte vi en VFR800 Vtec vid soptippen på väg mot väla hållet, en gråaktig med topbox.
Den mullrade gott
Någon här eller så var det kanske någon som provkörde den som var på yamaha center lite längre fram på vägen
//GG
Japp, det var jag som var på väg till jobbet! Kör så kallade delade turer, Jobbar en sväng på morronen och en sväng på eftemiddan. Du mötte mig kanske i ett annat gult lite större fordon när du körde till Höganäs efter jobbet
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
//GG
Japp, det var jag som var på väg till jobbet! Kör så kallade delade turer, Jobbar en sväng på morronen och en sväng på eftemiddan. Du mötte mig kanske i ett annat gult lite större fordon när du körde till Höganäs efter jobbet
Det är mycket möjligt men då är du inte lika lätt att känna igen ju
Där finns så många av er med dom stora gula fordon
//GG
Kör 9-5 Aero & en VF400F-84
Vill ha en VFR800 Vtec
Jag såg Brother Wolf idag. Eloge eftersom han hade på sig VFR-tröjan med fetstilat nick. Jag var ute o promenerade med min sambo o vi möttes på Söderbyleden precis utanför Brandbergen.