Jag har lämnat Linköping och startat om livet i Göteborg. Jag är själv här och undrar därför om det finns någon trevlig klubb att hänga på nu eller i vår? Är vi många VFR-förare i GBG kanske det t.o.m. finns en lokal förening här för VFR/Honda, eller?
Lycklig på hösten för snart är det vår!
I am easily satisfied with the very best!
---------------------------
En lika vackert röd VFR 800 FI från 1999 som min förra
Vackert röd VFR 800 från 1999 SÅLD
tersan skrev:Jag beklagar inte att du lämnar Linköping, för det gör jag också...
Till Sveriges framsida du också?
tersan skrev:Men du lär nog inte ha svårt att hitta trevliga VFR-åkare! För det finns väl ingen annan sort?
Självklart!
Kortedala motorklubb kör Tisdag & Torsdag kvällar.
Klubbhuset är öppet söndag & onsdagar från 19.00 http://www.kortedalamotorklubb.com/
Vill du ha mer info om kmk är du välkommen att kontakta mig.
Jag hoppas verkligen kunna träffas lite när den där förba**ade snön försvinner .
TheRocker skrev:Jag hoppas verkligen kunna träffas lite när den där förba**ade snön försvinner .
Hmmmmm... Snö? Har jag missat nåt?
Brukar försöka hålla mig på vägen och där är grus det största problemet häromkring så här års. Plus att man får spola av hojen efter varje tur.
TheRocker skrev:Jag hoppas verkligen kunna träffas lite när den där förba**ade snön försvinner .
Hmmmmm... Snö? Har jag missat nåt?
Brukar försöka hålla mig på vägen och där är grus det största problemet häromkring så här års. Plus att man får spola av hojen efter varje tur.
Sorry, inte snö, men väl blask och lite för få C ovanför 0-an för att jag skall våga ta hoj till jobbet...