Paketet har fastnat hos schenker Helsingborg Kom dit redan i onsdags, men har inte ens blivit sorterat än
Resan från tyskland till hbg tog 14h(!) men i sverige tar det tydligen ett par dar!?
Min hugger från amerika fastnade hos tullen i Malmö i över en vecka, var i kontakt med både posten och mupparna där nere. "Den skickas idag" fick man höra, suck och stön, samma visa fem dagar senare med. Aldrig mer grejor från staterna, är ju moms på frakt och hela köret med.
Batte skrev:Paketet har fastnat hos schenker Helsingborg Kom dit redan i onsdags, men har inte ens blivit sorterat än
Resan från tyskland till hbg tog 14h(!) men i sverige tar det tydligen ett par dar!?
Nå ja, den som väntar på nåt gott...
Nu måste du väl hunnit fått paketet, monterat och provkört????
Batte skrev:Paketet har fastnat hos schenker Helsingborg Kom dit redan i onsdags, men har inte ens blivit sorterat än
Fick äntligen hem grejerna idag efter många samtal till schenker
Kom ju till helsingborg redan i onsdags förra veckan men sen hände inte ett skit. Efter att jag ringt dem ett par ggr igår rasslade det till och idag kunde jag hämta ut skiten, dock utan avi Verkar som det lönar sig att ringa och tjata...
Så nu har jag vart i garaget en stund och skruvat, herre jävlar vilket ljud det blev Lite snopet bara att "loggan" inte var monterad utan man fick borra och nita själv! Men sopm sagt, fan va gott den mullrar!
Fick en fin kommentar av min sambo när jag kom in förut; -Varför ska du alltid byta avgasrör på dina hojar, vad var det för fel på det gammla egentligen? Men hallå!!
Fick äntligen hem grejerna idag efter många samtal till schenker
Kom ju till helsingborg redan i onsdags förra veckan men sen hände inte ett skit. Efter att jag ringt dem ett par ggr igår rasslade det till och idag kunde jag hämta ut skiten, dock utan avi Verkar som det lönar sig att ringa och tjata...
Så nu har jag vart i garaget en stund och skruvat, herre jävlar vilket ljud det blev Lite snopet bara att "loggan" inte var monterad utan man fick borra och nita själv! Men sopm sagt, fan va gott den mullrar!
Fick en fin kommentar av min sambo när jag kom in förut; -Varför ska du alltid byta avgasrör på dina hojar, vad var det för fel på det gammla egentligen? Men hallå!!
Kul!
Jo, visst mullrar det lite mer kan man säga!
Vilka pipor blev det i slutändan? Har du bilder?
Four wheels moves your body. Two wheels moves your soul.
Mycket snyggt! Alu dämparna passar ju riktigt bra ihop med blå hoj!
Var inne på samma tankar som du med att ta bort jätte-stänkskärmen, men fegade ur i slutändan. Hade nog kört på den slimmade looken om det hade varit lagligt med mindre nummerplåtar i Sverige...
Four wheels moves your body. Two wheels moves your soul.