Har du aldrig varit på mc-träff förr? Något sånt som mellantid mellan ankomst och öl finns inte På vanliga mc-träffar brukar man knappt hinna av hojen så står välkomstölen framme. Sen är det avpackningsöl. tältuppslagningsöl och dösnacksöl innan festen börjar
Nu ska vi iofs inte slå upp några tält, men vi ska in i stugor så det blir väl stugupplåsningsöl istället
Själv börjar jag nästan få lite panik eftersom jag fortfarande inte har fått min stötdämpare. Ok det är 2½ veckor kvar, men skiten ska monteras också och jag vill inte stå på fredag kväll och tokskruva.
Tyrannosaurus skrev:Har du aldrig varit på mc-träff förr? Något sånt som mellantid mellan ankomst och öl finns inte På vanliga mc-träffar brukar man knappt hinna av hojen så står välkomstölen framme. Sen är det avpackningsöl. tältuppslagningsöl och dösnacksöl innan festen börjar
Nu ska vi iofs inte slå upp några tält, men vi ska in i stugor så det blir väl stugupplåsningsöl istället
Nä, har aldrig varit på mc-träff... Jag får väl lämna kvar kubbspelet hemma. Tror ni att det märks om jag dricker lättöl, tänkte ju köra hem på kvällen...?
VFunRider skrev:...och middag? finns det en restaurang i närheten? det är inte högsäsong precis. Eller ska vi grilla på camping kanske ?
En middagsöl
Det skulle förvåna mig om det inte finns något/några öppna ställen inne i Gränna vilket det är gångavstånd till från campingen.
Trots att Gränna är litet så bor det ju folk där
Annars är hela hamnen full av matställen, och dit är det krypavstånd från campingen. Om ställena är öppna redan i början av maj är en annan sak, men det går ju att kolla upp.
VFunRider skrev:...och middag? finns det en restaurang i närheten? det är inte högsäsong precis. Eller ska vi grilla på camping kanske ?
En middagsöl
Det skulle förvåna mig om det inte finns något/några öppna ställen inne i Gränna vilket det är gångavstånd till från campingen.
Är det inte lite väl optimistiskt att tro att det är gångavstånd efter alla dom ölen du räknade upp,..???.....
Vi kan ju ta med en ljummen pizza tillbax till Tyrannen... jag menar Tynerroo... hmmm ... Tyvärros... ah! Skräcködlan, då! (borde finnas en maxgräns på antal tecken i en signatur).
Tyrannosaurus skrev:
En middagsöl
Är det inte lite väl optimistiskt att tro att det är gångavstånd efter alla dom ölen du räknade upp,..???.....
Vi kan ju ta med en ljummen pizza tillbax till Tyrannen... jag menar Tynerroo... hmmm ... Tyvärros... ah! Skräcködlan, då! (borde finnas en maxgräns på antal tecken i en signatur).
Hehe.. Ja fast då kan göra det till mig också för det lät ju intressant med de där ölen....