VFR - meet 2024?

Annonsera och tipsa om träffar värda att åka på!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Mister
Donator 2017
Donator 2017
Inlägg: 1533
Blev medlem: mån mar 30, 2009 11:43
Ort: Småland

VFR - meet 2024?

#1 Inlägg av Mister »

Hej alla!

Blir det något VFR - meet i år är frågan som Donner och jag frågade oss när vi surrade häromdagen. Jag och Moinal hade en fundering att ta Jönköpingstrakten i år, men 2024 blir året med rehab efter min mc olycks förra året. Så blir lite tufft att rodda med i år.

Så vem tar stafettpinnen 2024 och var och när blir det? Blir en öppen fråga. :D

Jag kommer komma iaf med en VFR StreetFighter som är ett ständigt projekt just nu. :D Donner kommer med sin vita 750 som köptes in i vintras (om den startar upp snart :P ) Och Moinal med sin 1200.

Så, nån som är sugen? Så får ni hjälp om det behövs. Det finns ju lite olika upplägg. Vi har haft lite olika under åren.

Förra året var det 15 år sen första träffen! (Men kan räkna fel beroende på när träffarna började) :)

Så vem är sugen på att anordna? :D
Viffer RC46, 99:a StreetFIghter edition
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.

VFR MEET 12-14 augusti 2022

Användarvisningsbild
Göingen
Donator 2021
Inlägg: 788
Blev medlem: tis mar 13, 2007 19:24
Ort: Immeln

Re: VFR - meet 2024?

#2 Inlägg av Göingen »

Hej allihop
Snackade med John idag angående VFR-träffen. Vi menar att det vore synd om vi inte kan fortsätta detta årliga initiativ, så om ingen annan aspirerar på att anordna så kan jag och John fixa det hemma hos honom i Osby som vi gjort några gånger nu, andra helgen i augusti. Vi ger detta en kort tid innan vi skickar iväg någon officiell inbjudan om någon annan är sugen på att ta stafettpinnen.
Till nästa år hade det varit kul att få besöka en annan del av landet, t.ex. jönköpingstrakten. Sist vi var där i Gubbhulan hade vi det riktigt nice. Hoppas din rehab går bra, Mister.

Göingen
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan

Skriv svar