HondaSkoj med HRCS (Honda Hoot)

Annonsera och tipsa om träffar värda att åka på!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

HondaSkoj med HRCS (Honda Hoot)

#1 Inlägg av Tyrannosaurus »

Bild

Honda Rider's Club of Sweden (HRCS) arrangerar HondaSkoj (Honda Hoot) i Marieholm (nära Anderstorp) den 7-9 juni

Alla Hondaklubbar är välkomna att ställa ut på "Hooten" och jag hoppas vi kan bli ett gäng med V4:or som visar upp oss trots att det inte är en klubb i vanlig bemärkelse, men det är ju en "community".
Som medlem i en Honda klubb får man även rabatterat Webmedlemskap i HRCS. Tur då att Sabmag finns med på listan :wink:

Jag kan också nämna att HRCS snackar om att ordna en resa till Honda Hooten i USA inom ett år eller två.
Läs mer om det Här http://improvelife.info/sabmag/land/sv_HRCS.pdf

Håll koll på träffinfot på Sabmag Scandinavia sidan Här http://improvelife.info/sabmag/land/meet_sv.htm (direktlänk)

(Klistra gärna den här tråden)
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Update 2007-04-02 om HojSkoj

#2 Inlägg av Tyrannosaurus »

Update 2007-04-02 om HojSkoj

Bild
Jag har lagt ut mailet jag (och Henning m.fl.) fick, Här

(något modifierat bl.a. utan alla mailadresser för att inte utsätta folk för spam)

Som jag har sagt förr, uppge gärna "Sabmag" som Hondaklubb tillhörighet för att få rabatt.
Och svaret är JA, jag raggar medlemmar till Sabmag, ni får gärna skicka en medlemsavgift till mig :P :lol:
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#3 Inlägg av Tyrannosaurus »

Upp med dig trådjävul :lol:

Nu har det kommit mer info och program som jag har lagt ut det på nätet, Här (.pdf)

HRCS efterlyser också fler funktionärer och det innebär ett antal förmåner att ställa upp.
Vi har även möjlighet att "leka klubb" och ställa ut på området (.pdf) Om vi sen kallar oss SabMag, VFR-Forum eller både och spelar nog mindre roll.

Den som är intresserad kan höra av sig till mig eller Henning (som har fått samma info) via PM eller mail eller nåt.
Jag har ingen öppen mail här eftersom jag inte vill ha några "mailto" länkar på nätet, men det finns e-mailformulär på min hemsida (det kastar iofs iväg ett autosvar eftersom jag använder samma formulär för både företag och privat, men det är inte spam utan bara ett svar).
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#4 Inlägg av Tyrannosaurus »

Ok guys and gals! Sista chansen att vara med som funktionär samt representera Honda V4 i Sverige och Skandinavien oavsett om vi kallar det "VFR-Forum", "Sabmag", "CHVC" eller "VFR-Klub Danmark".

Så här ligger det till. För de som ställer upp som funktionärer ingår allt som mat, övernattning och några kläder (en jacka och en tröja om jag har förstått det rätt).
Den enda egna kostnaden för funktionärer är att ta sig dit (bensin).

Hör av er till mig via PM, mail eller telefon 070-7283687 om ni är intresserade eller direkt till Johan Johansson på Honda MC 0300-51322 eller 070-7592400, men då måste man uppge mig och Sabmag som referens. Henning kommer inte eftersom han menar att det kan bli en intressekonflikt (partiskhet) med nya jobbet.

Programmet är digert och omfattar bl.a. körning på Anderstorpbanan. Läs mer Här http://www.hondahojskoj.se

[EDIT]Mindre ändring av planen = Jag åker redan idag. Jag är nåbar på mobil, hoppas att vi syns några stycken V4-folk på plats.
Om jag på något sätt kommer åt Internet (har ingen så modern mobil, kan bara Wappa) kommer jag uppdatera lite på plats.[/EDIT]
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#5 Inlägg av Tyrannosaurus »

Vill bara meddela att ni som inte var på HondaSkoj missade något.

Mycket bra arrangerat, mat (ät så mycket du vill) ingick i alla priser, häftiga arrangemang, provkörningar av alla modeller, bankörning på Anderstorp med egen hoj, först med instruktör och sen fritt under dagen (även här ingick mat & dryck), bra band på kvällarna (Tre Drag) och mycket annat.

På banan var det en Viffer som körde. Snackade lite med killen, han visste inte om VFR-Forum men skulle titta in.

På lördagen dök det upp några Viffrar, men jag såg aldrig till ägarna (någon som känner sig träffad?) Såg och snackade lite med en person med Sabmag-tröja, såg inga med VFR-Forum tröjor.

Enda felet jag kan komma på var kanske tidpunkten, det kanske skulle ha lagds ett par veckor senare. Honda kommer ett utvärdera och sa att det kommer igen, kanske något annorlunda där man kanske tar bort vissa saker och lägger till andra.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
elias
Donator 2008
Inlägg: 925
Blev medlem: fre jan 19, 2007 12:01
Ort: Haninge - VFR 750 RC36

#6 Inlägg av elias »

Hade vart mycket kul att vara där, men tyvärr krockade det med Sweden Rock Festival. :(
Bild

Skriv svar