Inte jättespännande att ligga å avverka mil på autobahn, men med endast ca 50 mil ifrån Puttgarden ligger det betydligt närmare än man tror (iaf för mig som bor i helsingborg

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
HAHA där ser man.. Man lär så länge man lever heter det välburnis skrev:hehe...nä...ACV är deras lokala idrottsklubb...
Du har ingen mer info om den träffen?? Typ vart den är och möjlighet till camping mm.. skulle va kanon.. Alltid kul att åka iväg på en mc.träff, men ska jag vara helt ärlig så åker jag dit för motoGP i första handTyrannosaurus skrev:Ett tips är även Drowen, Drowensand (vet inte riktigt hur det stavas) men dom har en mc-träff som kallas Houndsrugsrally (eller nåt) i samband med Assenveckan.
Här är ett par länkar jag hittade.danhak skrev:Du har ingen mer info om den träffen?? Typ vart den är och möjlighet till camping mm.. skulle va kanon.. Alltid kul att åka iväg på en mc.träff, men ska jag vara helt ärlig så åker jag dit för motoGP i första hand..
Att vi missade alla race berodde inte så mycket på val av camping utan mer på strul + skitväder.att missa alla race vill jag inte riskera..