HondaHasses VFR Nordic Meet 2009???

Annonsera och tipsa om träffar värda att åka på!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Ska jag fortsätta planeringen?

Jobba vidare!! :)
20
100%
Lägg ner!! :(
0
Inga röster
 
Antal röster: 20

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
HondaHasse
Donator 2018
Donator 2018
Inlägg: 2245
Blev medlem: lör feb 02, 2008 20:10
Ort: Ängelholm
Kontakt:

#16 Inlägg av HondaHasse »

Tyrannosaurus skrev:Är det ok om man dyker upp med VF utan R?

Har antytt lite lätt för bl.a. de norska VF-åkarna att det "kanske" blir en större V4-träff i södra Sverige. Ska jag fortsätta på inslagen linje eller lägga ner? :wink:
Träffkommitén :wink: har haft möte ikväll och beslutat att norrmännen är välkomna! Rösterna blev 2-0
Kriteriet är att dom är medlemmar på det norska forumet, men det håller du koll på hoppas jag.

VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#17 Inlägg av Tyrannosaurus »

Conseal skrev:Kollade lite snabbt med autoroute (hitta faktiskt nästan rätt plats på kartan) och jag har 52,1mil (om man bara åker E4 och behöver tanka 3 gånger på vägen (har ju mindre tank och törstigare hoj nu) .. längrat som sagt redan :)
Lite roligare vägar än E4 ska man väl kunna hitta, men kryssning a'la för då kommer det ta låååång tid.

En tanke om man ska sätta iång och spåna redan nu.
I stort sett E4 (alternativt gamla vägen till Kolmården) till Linköping => RV34 > Kisa => LV134 > Eksjö => RV32/31/23 via Växjö > Hässleholm. Sen är man väl rätt nära.

Det är väl inga vägar man direkt garvar ihjäl sig av (utom LV134 om både är naturskön, krokig och fin) men det är nog roligare än att smiska E4. Sen kan jag inte lova att jag inte redan är ute och snurrar och kommer från ett annat håll, men det är en annan sak 8)
HondaHasse skrev:
Tyrannosaurus skrev:Är det ok om man dyker upp med VF utan R?

Har antytt lite lätt för bl.a. de norska VF-åkarna att det "kanske" blir en större V4-träff i södra Sverige. Ska jag fortsätta på inslagen linje eller lägga ner? :wink:
Träffkommitén :wink: har haft möte ikväll och beslutat att norrmännen är välkomna! Rösterna blev 2-0
Kriteriet är att dom är medlemmar på det norska forumet, men det håller du koll på hoppas jag.
Kanon! Då marknadsför jag den. Ser fram emot den då det nog lutar åt att det t.o.m. kan bli en större höjdare än Gränna 8) :D
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
HondaHasse
Donator 2018
Donator 2018
Inlägg: 2245
Blev medlem: lör feb 02, 2008 20:10
Ort: Ängelholm
Kontakt:

#18 Inlägg av HondaHasse »

Tyrannosaurus skrev:Kanon! Då marknadsför jag den. Ser fram emot den då det nog lutar åt att det t.o.m. kan bli en större höjdare än Gränna 8) :D

Ja marknadsför den du! Den ska bli bättre än Gränna är planen :wink:
Problemet är att jag måste sätta en gräns hur många som kan komma :cry: Vi var 50 st på Danska VFR träffen och nånstans där är nog smärtgränsen... tror vi ska klara 60st så där sätter jag gränsen.
Anmälningstråd kommer om någon dag i både VFR.dk och här och där kommer det att stå hur exakt anmälan kommer att gå till för att jag ska betrakta den som giltig.
Håll ut vänner, vi jobbar så fort vi kan! Arbetet tar ju tyvärr mycke tid av fritiden :lol:

VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden

Skriv svar