Jag måste varit helt och fullständigt blind eller något...Jag läser och tolkar Barnens Paradis att vara på en helt annan plats, och då slutade jag läsa...trodde det var i norrtälje
När jag såg programmet insåg jag att det inte var så
På Söderåsen..det är ju nästgårds ju..finns det plats kvar inne? snälla säg att det är så..tala om vad jag behöver veta och vad jag behöver göra..detta får jag ju inte missa. Jag kommer, vare sig ni vill eller inte
VFR800-05 SilverBlue Edition
Hela min signatur återfinns numera här..."Brasklapp"
Numera står en väääldigt Röd Daytona 675 i mitt garage..
People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....
Nja... anmälningstiden har ju gått ut... men okej då, etersom du kommer ändå så gör precis som det står i inbjudan så är du med på listan och får sova inne
Du betalar hela summan 475:- på en gång så är allt klart!!
Välkommen!!
Ska bli kul att träffas
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
I meddelanderutan skriver du nickname Tex HondaHasse
När du betalt skickar du ett mail till honda.hasse (a) spray.se där du i ämnesraden skriver: VFR MEET 2009.
OBS! Du MÅSTE skriva detta för att mitt mailprogram ska sortera in det i rätt mapp så jag slipper leta bland allt annat skräp som kommer.
Det är MYCKET viktigt att ni skickar mail för det kommer mer info via mail till er som anmält er!!!!
I mailet skriver du
Ditt Namn
Alias på forumet
Vilket forum
Vi ses på Viffernes Paradis
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Nja..
Det här får du för pengarna:
Mat när du kommer på fredagen.
Frukost lördag och söndag.
Mat på lördagskvällen.
Kaffe o te hela helgen så mycket du vill ha + någon liten kaka ibland.
Sängplats eller tältplats för de som vill.
Tak över huvudet när vi sitter och ljuger på kvällarna. Om det behövs, hoppas ju på fint väder.
Det du behöver pengar till är maten när vi kör rundan som kostar 150:-
Inträde till museet 50:-
Glasspengar till rundan.
Öl, läsk o vin på kvällarna till billiga priser.
Vår ambition är att vi ska äta gott, dricka gott och snacka med nya och gamla vänner hela helgen.
För ca 235:-/natt får du mer än halvpension i vandrarhemsstandard.
Hoppas att du blir nöjd med vad du får för pengarna!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Jag har fått frågor på mailen om adressen till Barnens Paradis, tyvärr finns bara en postlådeadress.
GPS cordinater:N 56,0605 och Ö 13,0547.
Om ni knappat rätt så ska ni hamna på en asfaltväg mellan Bjuv och Stenestad ca 3 km från Stenestad kyrka.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
HondaHasse skrev:Jag har fått frågor på mailen om adressen till Barnens Paradis, tyvärr finns bara en postlådeadress.
GPS cordinater:N 56,0605 och Ö 13,0547.
Om ni knappat rätt så ska ni hamna på en asfaltväg mellan Bjuv och Stenestad ca 3 km från Stenestad kyrka.
Klicka bara *HÄR* och klicka sedan på GPS koordinater till vänster i bild så dyker en markör upp.
Förare från -67, VFR -00 Röd, svarta hjul.
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
Lite tidigt än kanske ? Men jag har ingen gps =)
Hoppas man kan hänga på någon VFR på väg ner sen, finns ju i Falköping så rakt öster ut vid E6 Jönköping eller väster ut E20 Skara där skulle jag kunna få häng på nån =) som kommer uppe ifrån .
Olle
VFR 800 -11 VINRÖD
I hate strip clubs.. I can't touch her, she can't touch me, I can't touch myself, and i have to give her all my cash.. It just reminds me of the wife.....
Nilfisk73 och jag kommer att starta från Enköping Torsdag 6/8 och är flexibla vad gäller färdväg (bara den leder söderut). Vi kan tänka oss att ansluta till andra som ska ner till träffen eller bara åka med en bit, och hitta något lämpligt övernattningsställe runt 30 mil nedåt d.v.s i höjd med Vätterns södra del. Vi har ju inte tänkt mala motorväg hela vägen ner (den möjligheten lämnar vi öppen för hemfärden) utan vill åka trevliga mellanstora vägar. Vi har varken pensionärs eller racing tempo utan åker inspirerad körkortsvänlig fart.
Tommy.
Kan rekommendera några mil för er i början av resan... Kör 55 mot Strängnäs, när ni kört över Strängnäsbron så svänger ni mot Vansö.. Kör sedan mot Björsund, efter ca 2 mil så kör ni över en mindre bro, därifrån kör ni mot Eskilstuna, väl i Eskilstuna så kör ni mot väg 230 (Katrineholm) när ni passerar Alfa Laval så svänger ni mot väg 214 (Hållsta) fortsätt sedan 214 till Äs (tar ca 25 min) sen är ni på 56:an och kan lugnt cruisa vidare söderut Väg 214 är en av mina favoritvägar