MC-dagar 2010 (Göteborg)
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
1. Göingen......................................Fre - Sön
2. HondaHasse.................................Lör - Sön
3. HondaÅsa....................................Lör - Sön
4. Robert.........................................Fre-Sön
5. Donner........................................Fre-Sön
6. Akademkikern..............................Fre-sön
7. Mister..........................................Fre-Sön
8.
9.
Fler som är sugna?
Eller blev det några borttappade vid backupen
8.
9.
Fler som är sugna?

Viffer RC46, 99:a StreetFIghter edition
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.
VFR MEET 12-14 augusti 2022
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.
VFR MEET 12-14 augusti 2022
-
- Medlem
Fick inte beviljat semester, men kan vi lämna Helsingborg vid 14:30 - 15:00 hänger jag med på fredagen.Mister skrev:1. Göingen......................................Fre - Sön
8.
9.
Fler som är sugna?
Om Harley Davidson tillverkade flygplan, skulle du våga flyga då?
Jobbar i Älmhult så jag kan haka på i Halmstadstrakten. Är det motorvägen som gäller eller någon är pigg på krokigare alternativ. Vi spar en massa tid på att ta motorvägen. Kringelikrokvägar, trafikljusen och 50-sträckor sinkar oerhört.Akademikern skrev: Fick inte beviljat semester, men kan vi lämna Helsingborg vid 14:30 - 15:00 hänger jag med på fredagen.
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
-
- Medlem
Kringelikrokvägar låter bättre än 20 mil motorväg, med alla krampbesvär det nu innebär....Göingen skrev:Jobbar i Älmhult så jag kan haka på i Halmstadstrakten. Är det motorvägen som gäller eller någon är pigg på krokigare alternativ. Vi spar en massa tid på att ta motorvägen. Kringelikrokvägar, trafikljusen och 50-sträckor sinkar oerhört.Akademikern skrev: Fick inte beviljat semester, men kan vi lämna Helsingborg vid 14:30 - 15:00 hänger jag med på fredagen.
Om Harley Davidson tillverkade flygplan, skulle du våga flyga då?
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
Vi hänger på fredag em om vi tar kringelikrokvägar upp.Göingen skrev:Kringelikrokvägar, trafikljusen och 50-sträckor sinkar oerhört.Akademikern skrev: Fick inte beviljat semester, men kan vi lämna Helsingborg vid 14:30 - 15:00 hänger jag med på fredagen.
Min förut icke beviljade kompledighet blev beviljad idag!!!

VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Jag vill inte vara den som är den men jag avsåg att inte köra motorväg och just därför köra på fredagen i lungn och ro. Kanske inte köra igenom varenda samhälle på vägen men lite lagom sådär och inte känna stress.
15:00 från Helsingborg förutsätter nog att vi inte gör några längre utflykter om vi ska vara framme vid 17-18. (det är väl rimligt sent)
Min tänkta rutt..
Malmö Helsingborg via kusten
Sen vidare till Mölle för en fika vid fyrtornet
Runt kusten till Varan, Steninge , Åsa, runda Kungsbacka och hitta någon nice fikaplats ca en gång i timmen. Sen sista biten till...ja...var det nu är stugorna är.
Ser jag på min egen historik så brukar liknande utflykter faktiskt ta hela dagen i anspråk. Avfärd från Helsingborg 15 leder nog till att vi kommer fram vid solnedgång. Jag kanske är lite överdriven?:oops:
Vad säger ni andra fredagsåkare? Jag är flexibel, kom med förslag
Vi kan ju dela upp oss i heldagsåkare som sedan körs ifatt av eftermiddagsåkarna? Vad säger ni?
15:00 från Helsingborg förutsätter nog att vi inte gör några längre utflykter om vi ska vara framme vid 17-18. (det är väl rimligt sent)
Min tänkta rutt..
Runt kusten till Varan, Steninge , Åsa, runda Kungsbacka och hitta någon nice fikaplats ca en gång i timmen. Sen sista biten till...ja...var det nu är stugorna är.
Ser jag på min egen historik så brukar liknande utflykter faktiskt ta hela dagen i anspråk. Avfärd från Helsingborg 15 leder nog till att vi kommer fram vid solnedgång. Jag kanske är lite överdriven?:oops:

Vi kan ju dela upp oss i heldagsåkare som sedan körs ifatt av eftermiddagsåkarna? Vad säger ni?
Förare från -67, VFR -00 Röd, svarta hjul.
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
-
- Medlem
:tummenup:Robert skrev:Jag vill inte vara den som är den men jag avsåg att inte köra motorväg och just därför köra på fredagen i lungn och ro. Kanske inte köra igenom varenda samhälle på vägen men lite lagom sådär och inte känna stress.
Min tänkta rutt..
Jag kan kanske vara ledig på fredagen o komma ned till malmötrakten o göra dig sällskap norröver

Hade nog inte tänkt åka riktigt hela vägen till Götet men en bra bit på vägen iaf

Hade varit trevligt med en lagom kringelikrok med lite kaffe efter vägen - Har ju en lunch o bjuda igen med

VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...

- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt: