Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Jag är intresserad att hänga på men jag förstog inte dagarnaHondaHasse skrev:Om vi blir 4 som som delar stuga så blir det inte mycket dyrare än tält men mycket bekvämare
Jag har gjort en budget och det blir ca 5000:- per person plus bensin om man lagar maten själv i stugan. Bor man i tält så sparar man kanske 500-800:-
Boendet är inte det dyra i Norge, där man kan spara mycket pengar det är på maten, det är svindyrt att äta på restaurang i Norge. Jag har räknat med 500:-/person för mat och övrigt per dag. Den summan kan man ju pruta på lite mer beroende på vad man vill göra med resan.
Jag har hittat ganska billiga stugor på vägen upp och ner. Det gäller bara att boka i god tid så att man inte blir utan boende.
Har ju inte fått semestern beviljad än men det räknar vi med att få i början av februari.
När jag har fått det så bokar jag stugorna.
Är det någon som är med att dela stuga med mig och Åsa?
Onsdag kör vi från Fleninge avfartens pendlarparkering ca 7:00 upp till Härsjöens Camping som ligger strax norr om Oslo.Robert skrev:Jag är intresserad att hänga på men jag förstog inte dagarna. Vill du dra dag för dag igen?
OK för min del.HondaHasse skrev:Här kommer du in och där har du all info om träffen. Vad jag kan se så är det ingen sista datum satt för anmälan.
12000:- är för två pers på en hoj, ca 7000:- för en pers på en hoj. Det är ett svårt val, en vecka i solen i söder eller nästan en vecka på hojen i Norge![]()
Jag vet heller inte om vi får semester förrän mitten av februari.![]()
Jag tänkte att starta en tråd så vi kan se hur många vi blir som ska med så vi kan samordna stugorna på träffen och ev de som ska med på min toktur, så bokar jag stugorna och tar upp ev betalning. Är det ok?
MVH
Hasse K