Mission Kungsbacka -07, Lö - sö 26 maj(?)
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- Henning
- Grundare VFR-Forum
- Kontakt:
Ehm, 2 - 3 juni passar annars mig bättre.
Biketräffen i Linköpning är nog dumt att missa...
Fast har jag satt datumet får jag nog skylla mig själv kanske?
/H

Biketräffen i Linköpning är nog dumt att missa...
Fast har jag satt datumet får jag nog skylla mig själv kanske?
/H
Senast redigerad av Henning den tor maj 03, 2007 20:56, redigerad totalt 1 gånger.
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!
Ja där ser man ..det hade jag ingen aning om (borde nästan skämmas)Henning skrev:Biketräffen i Linköpning är nog dumt att missa...
/H

http://www.bike.se/forum/thread.php?t=1856&p=3
Jag är lite lös på frågan. Tyligen så har min kärlek före hondan någon sista studentfest just den helgen, innan deras klass splittras etc. Hmm..... Jag vet, jag är en TOFFEL.
Vad gör du i HELGEN annars? Jag funderar på en tur till Stenungssund med flickvännen på söndagen eventuellt lördag eftermiddag.
Vad gör du i HELGEN annars? Jag funderar på en tur till Stenungssund med flickvännen på söndagen eventuellt lördag eftermiddag.
Om fler är på, så kanske man ska dedikera söndagen (om vädret tillåter) för en lite längre tur på Västkusten. Dvs, beror på intresse...
På lördagen ska jag och gumman ut till Skaftö för att kolla på ett utsläpp (kossor, får och hästar).. Detta kommer ske 12:00. Efter det måste det ätas en tugga eller fler. Sen är det upp till vad som faller på.
På lördagen ska jag och gumman ut till Skaftö för att kolla på ett utsläpp (kossor, får och hästar).. Detta kommer ske 12:00. Efter det måste det ätas en tugga eller fler. Sen är det upp till vad som faller på.
Du, vi har för lite tid för allt båda två märker jag...elias skrev:Jag är lite lös på frågan. Tyligen så har min kärlek före hondan någon sista studentfest just den helgen, innan deras klass splittras etc. Hmm..... Jag vet, jag är en TOFFEL.
Lördag skall jag till Anderstorp och hjälpa en kollega i depån, som skall köra ERF på lördagen.
Söndagen verkar som om flickan bokat upp åt mig, vi ska tydligen gå på liseberg med ett par kompisar som flyttar från stan snart...
Säg åt din tjej att få får ta studenten en annan gång, så att kungsbackaturen blir av!