Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan åka ner till träffen. Vi har påbörjat försäljning av huset och med allt som måste göras kan jag inte spendera mina sista 3 semesterdagar på det jag hellst vill (vfr-träffen såklart).
Jag upplåter därmed en sovplats inomhus till den som behöver och hoppas att ni alla får en trevlig helg tillsammans. Hoppas på en träff nästa sommar och att det då ska funka för mig att ta mig dit.
Conseal skrev:Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan åka ner till träffen. Vi har påbörjat försäljning av huset och med allt som måste göras kan jag inte spendera mina sista 3 semesterdagar på det jag hellst vill (vfr-träffen såklart).
Jag upplåter därmed en sovplats inomhus till den som behöver och hoppas att ni alla får en trevlig helg tillsammans. Hoppas på en träff nästa sommar och att det då ska funka för mig att ta mig dit.
Humm... För er som fortfarande är vakna, i närheten av en dator...och tillräckligt nyktra för att kunna läsa detta...
Det ÅSKAR och pissregnar i Klippan...
Passar på att tacka för en trevlig dag med mysiga vägar och gott sällskap...
//Cimme - Varm, torr &...*fan*...nykter...
Millions of flies can´t be wrong...EAT SHIT!!
Eller som frun brukar säga: Jag är inte dum...Jag har bara lite otur när jag tänker...
Honda Hornet - Såld
Blackbird - Kraschad
Suzuki SV 650 - Såld
Firestorm - Utlånad till frugan
VFR 1200 - Grå förstås...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!