Jag fick lite skjuts också på vägen.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Vad hände??Mister skrev:Jag fick lite skjuts också på vägen.
Bensinmätaren "hängde sig", så jag trodde jag hade mer bensin än det var i verkligheten. Jag har försäkringstillägg med gratis assistans så det var och passa på att nyttja detta. Så fick skjuts till macken för tankning.adrian_vg skrev:Vad hände??Mister skrev:Jag fick lite skjuts också på vägen.
Mister skrev:Bensinmätaren "hängde sig", så jag trodde jag hade mer bensin än det var i verkligheten. Jag har försäkringstillägg med gratis assistans så det var och passa på att nyttja detta. Så fick skjuts till macken för tankning.adrian_vg skrev:Vad hände??Mister skrev:Jag fick lite skjuts också på vägen.
SmidigtMister skrev:Bensinmätaren "hängde sig", så jag trodde jag hade mer bensin än det var i verkligheten. Jag har försäkringstillägg med gratis assistans så det var och passa på att nyttja detta. Så fick skjuts till macken för tankning.adrian_vg skrev:Vad hände??Mister skrev:Jag fick lite skjuts också på vägen.
Den är helt ok, men det finns bättre IMHO.HondaHasse skrev:It is the best beer in the world!