Ser virkelig frem til Nordic Meet i år Skal bli kjempekoselig å treffes igjen Hasse & alle dere andre. Synd at det kun var Alfred som kom på vårt treff i juni, forøvrig en svært vellykket helg, med sosialt samvær, fine veier og ikke minst store høydemetere, hehe... les Lysebotn/Ørnertedet i Rogaland
Hasse:Det er faktisk 2-3 til fra Norge som ønsker å være med, men èn er off-shore, og de andre må telle litt på knappene vedr familie-ferie osv. Men er det ok om disse ev. slenger seg med oss 3 fra NO? De betaler det som må betales for at du får dekket utgiftene dine Dvs: at vi sansynligvis ender opp med 5-6 stk!
Gleder meg
ThorH[/color]
HONDA VFR 800 V-TECH ABS 2009
/Sunbeam Pearl White
Hej Thor!
Det är ok. Vill helst ha besked och pengar några dagar innan så vi kan inhandla mat och dylikt så de slipper gå här hungriga.
Vi siktar på att åka till Norge nästa år om det blir träff inom rimligt avstånd från Ödåkra och att vi får komma på en VFR 1800
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
HondaHasse skrev:Hej Thor!
Det är ok. Vill helst ha besked och pengar några dagar innan så vi kan inhandla mat och dylikt så de slipper gå här hungriga.
Vi siktar på att åka till Norge nästa år om det blir träff inom rimligt avstånd från Ödåkra och att vi får komma på en VFR 1800
då får jag ta svängen neröver er satsa på 3e priset i rad
HondaHasse skrev:Ia och Sara sköter som vanligt maten även i år!! Det är vi tacksamma för, om jag skulle gjort det hade det bara blivit kaffe o macka....
Jocke och Mathias håller i rundan och har några till hjälp när vi kör rundan
NinjaLeif hoppas jag ställer upp i år igen i Ninjabaren!!
Nu blev det ju inte så utan Ann och Dennis sköter maten! Kör Kawaskaki och Harry Parkinson
Ninjabar utan Ninja funkar inte så Leif ställer upp i år igen!
Jocke och Mathias har gjort en fin runda på ca 15 mil med lite trevliga stopp.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
HondaHasse skrev:Nyhet för i år på VFR Träffen är att det finns "Träffkeps" att beställa!
När ni betalar in resterande belopp så lägger ni till 150:- så får ni en keps levererad när ni anländer till Viffertorp! Om det nu blir nån träff....
Vi syr dom på plats och vi kan göra lite mer personliga kepsar också!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Det fixar sig kanske automatiskt när Mister kollar varvstoppet
Tror vi lägger in det efter maten så det inte blir så sent så vi stör grannarnas nattsömn
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
För jag ska larma hela natten, varva hela da'n
larma hela natten skrämma slag på halva stan.
varva hela natten lång tills du upptäcker mig.
A-o a-o a-o a-o Wiiiiiiii Wiiiiiii Wrom Wrom