ser framemot att ja ska bli klar med min hoj o köpt helt ny utrustning o att det ska bli en fin sommar o fint väder på vår träff! tror det kan bli riktigt kul!! många här som ja misstänker att man kommer att sitta upp e läääääänge o snacka skit med över ett par öl o en wirre...
hondahasse! hör av dig när det närmar sig o du behöver hjälp med inköp mm
Invalido skrev:
Absolut! Du kommer inte undan
Just nu försöker jag få tag i ett bra träffställe. Vad tyckte du om det vi hade med VFR.dk?
Det är en stor sovsal för 16 pers och två för 8 pers i varje. En samlingsal för ca 35-40 pers + kök. Kostar 2000 kr dygnet.
Datum är svårt att bestämma än, det beror på när jag har semester nästa år, planerar att resa till Lofoten i bil
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Invalido skrev:
Absolut! Du kommer inte undan
Just nu försöker jag få tag i ett bra träffställe. Vad tyckte du om det vi hade med VFR.dk?
Det är en stor sovsal för 16 pers och två för 8 pers i varje. En samlingsal för ca 35-40 pers + kök. Kostar 2000 kr dygnet.
Datum är svårt att bestämma än, det beror på när jag har semester nästa år, planerar att resa till Lofoten i bil
jaja anser du det viktigare att åka till lofoten i bil så
ja får vi det stället som du had fixat i sommar så tror jag helt ärligt att det inte går att hitta bättre...där va ju helt kanon! bra pris o bra med plats,lite avskilt men ändå ganska nära till allt .där fans ju med allt som man skulle behöva o där till