Funderar på Falkenberg 24/9

Skriv av dig om allt om dina resdrömmar och tips!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Qwerty
Donator 2008
Inlägg: 505
Blev medlem: fre jun 09, 2006 22:58
Ort: Sthlm

Funderar på Falkenberg 24/9

#1 Inlägg av Qwerty »

Funderar på att ta mitt touringjärn ner till Falkenberg och finalerna i RR. Tanken är att starta vid en ca 06 i sthlm köra ner och se race fram till 16 då dom slutar, sen sätta mej och åka hem till sthlm igen. Hemresan tar säkert lite längre tid så beräknad tid i sthlm är 22-23 beroende på hur lång tid det tar och lämna banan.

Resan är ca 2*55mil lunch lär ätas på vägen ner eller på banan och middag på vägen hem. Tempot blir +30km/h för att hinna, så öronproppar rekomenderas.

Är det någon som vill åka ner? Jag har inte helt bestämt mej om jag åker ner.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se

Användarvisningsbild
limpan
Medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: tor aug 24, 2006 15:46
Ort: Varberg

Re: Funderar på Falkenberg 24/9

#2 Inlägg av limpan »

Qwerty skrev:Funderar på att ta mitt touringjärn ner till Falkenberg och finalerna i RR. Tanken är att starta vid en ca 06 i sthlm köra ner och se race fram till 16 då dom slutar, sen sätta mej och åka hem till sthlm igen. Hemresan tar säkert lite längre tid så beräknad tid i sthlm är 22-23 beroende på hur lång tid det tar och lämna banan.

Resan är ca 2*55mil lunch lär ätas på vägen ner eller på banan och middag på vägen hem. Tempot blir +30km/h för att hinna, så öronproppar rekomenderas.

Är det någon som vill åka ner? Jag har inte helt bestämt mej om jag åker ner.
troligt vis är vi några som åker dit härifrån halland så säg till om ni åker!
member 99

Användarvisningsbild
Qwerty
Donator 2008
Inlägg: 505
Blev medlem: fre jun 09, 2006 22:58
Ort: Sthlm

#3 Inlägg av Qwerty »

Det blev inget Falken för mej. Allt för många öl på lördagen ihop med att min bekant från Halmsta var här uppe gjorde att jag valde att stanna hemma.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se

Användarvisningsbild
Anders
Donator 2009
Inlägg: 121
Blev medlem: ons aug 09, 2006 21:56
Ort: Halmstad

#4 Inlägg av Anders »

Jag var där en snabb sväng. Såg nåra VFR där i all hast så jag får väl säga att det var trevligt att nästan träffas :)
Vet inte om jag blev såld på att följa racing live, men doften o ljudet var himla trevligt
VFR750 5-56 deluxe årsmod 1987
BMW R25 -51

Skriv svar