Wohoo!
Har precis fått ett samtal från Dainese i Italien som meddelade att jag är en av de lyckliga vinnarna av första priset i deras tävling Tourist Trophy 2008!
Första priset innebär, förutom ett besök på deras huvudkontor i Vicenza, resa och boende för 2 till Isle of Man TT i 2 dagar med VIP-access till Superbike Race!
Jag vann genom att skicka dem denna bild och bildtext:
"Enjoying the tranquility of the sea after a heavy rain while taking a trip in the southern parts of Sweden. Of course, Dainese kept us dry."
Duktigt smörigt, eller hur! Men va f-n, det funka ju!
Gissa om jag är glad!!!
Four wheels moves your body. Two wheels moves your soul.
Tackar allihop!
Egentligen var det ju inte meningen att skryta, men inser att det kanske ser så ut...
Jag blev lite vinst-yr och var bara tvungen att dela med mig med folk som förstår att uppskatta vinsten. Mina kollegor har ju ingen koll!
Four wheels moves your body. Two wheels moves your soul.
faceplant skrev:Tackar allihop!
Egentligen var det ju inte meningen att skryta, men inser att det kanske ser så ut...
Jag blev lite vinst-yr och var bara tvungen att dela med mig med folk som förstår att uppskatta vinsten. Mina kollegor har ju ingen koll!
Jag gläds med dig men hatar dig samtidigt av ren avundsjuka. Jag hade inte tvekat en sekund över att berätta samma sak för likasinnade om jag hade vunnit.
Alla fattar att det inte är skryt ..
faceplant skrev:Tackar allihop!
Jag gläds med dig men hatar dig samtidigt av ren avundsjuka. Jag hade inte tvekat en sekund över att berätta samma sak för likasinnade om jag hade vunnit.
Alla fattar att det inte är skryt ..