Köra i Stockholm Söndag den 5

Träffa och gasa ifrån andra VFR-åkare!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Brother Wolf
Donator 2009
Inlägg: 723
Blev medlem: sön feb 04, 2007 20:04
Ort: Stockholm

Köra i Stockholm Söndag den 5

#1 Inlägg av Brother Wolf »

Är det någon som vill köra idag då????

Om det nu inte börjar åska igen :(


BW
VFR800 Röd Vtec 2007
------------------------------
Halvgalen människa i en helgalen värld!!

vfr800
Donator 2007
Inlägg: 272
Blev medlem: tis jun 06, 2006 23:17
Ort: eskilstuna

#2 Inlägg av vfr800 »

haha nu ser jag tråden i tid iallafall men måste fan jobba ett antal timmar efter lunch :( det är fan otroligt.... men man är ju ett kapitalistsvin tydligen.. 8)

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#3 Inlägg av Tyrannosaurus »

Idag var det meck, ljuddämparmontering... Äntligen! Klart! :D

Premiärturen är avklarad, besiktat, nytt framdäck monterat, men sen sa en muskel tack och godnatt och ville bara göra ont, åså var det kört igen :(

Nu då!? Det känns fortfarande, jag käkar lite Voltaren, men det är betydligt bättre. Det verkar bli väder på onsdag, en tur till Våfflan eller Dammstugan i Sigtuna (ligger rätt nära varandra, är det dåligt med folk på ena stället så åker man till nästa) kanske via lite omvägar så jag kan köra in nya däcket lite och kanske åtminstone kan börja att få bort lite rost :roll:

Jag är också enormt sugen på att höra hur nya dämpen låter. Det är större volym, bättre material och något längre så den lär nog inte skräna lika mycket, samtidigt har den något större hål och bättre flöde... mmm :twisted: :mrgreen:
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Skriv svar