Lagarallyt 25/4 Laholmstrakten

Träffa och gasa ifrån andra VFR-åkare!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Sälle
Donator 2008
Inlägg: 284
Blev medlem: sön feb 04, 2007 13:34
Ort: Ängelholm

Lagarallyt 25/4 Laholmstrakten

#1 Inlägg av Sälle »

Jag och en polare som också är medlem här ska åka rallyt och tänkte kolla om det är någon mer som ska ställa upp. Vi kanske kunde köra tillsammans då.

Jag körde själv rallyt förra året med en annan klubb och det var riktigt trevligt.

Någon intresserad???

Användarvisningsbild
heppstars
Medlem
Inlägg: 193
Blev medlem: fre nov 16, 2007 22:41
Ort: Halmstad VFR 750-93 RC36

#2 Inlägg av heppstars »

Jag skall nog köra Laga rallyt men jag skall köra med mc klubben jag är med i, vi skall köra kl 11.00 från Halmstad så vi beräknas vara där nere 11.30 vid starten.
Halmstad. Halland
Den är Röd & fin

Användarvisningsbild
Göingen
Donator 2021
Inlägg: 787
Blev medlem: tis mar 13, 2007 19:24
Ort: Immeln

#3 Inlägg av Göingen »

heppstars skrev:Jag skall nog köra Laga rallyt men jag skall köra med mc klubben jag är med i, vi skall köra kl 11.00 från Halmstad så vi beräknas vara där nere 11.30 vid starten.
Ha, jag vet att du är mer gasglad än så. Halmsatd - Laholm borde inte ta mer än 6-7 min för Heppstars på rätt humör. :wink:
Hoppas vi får någon möjlighet att ta en tur tillsammans i sommar. Men denna helgen är det kört, har helt andra planer.
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan

Användarvisningsbild
heppstars
Medlem
Inlägg: 193
Blev medlem: fre nov 16, 2007 22:41
Ort: Halmstad VFR 750-93 RC36

#4 Inlägg av heppstars »

Göingen skrev:
heppstars skrev:Jag skall nog köra Laga rallyt men jag skall köra med mc klubben jag är med i, vi skall köra kl 11.00 från Halmstad så vi beräknas vara där nere 11.30 vid starten.
Ha, jag vet att du är mer gasglad än så. Halmsatd - Laholm borde inte ta mer än 6-7 min för Heppstars på rätt humör. :wink:
Hoppas vi får någon möjlighet att ta en tur tillsammans i sommar. Men denna helgen är det kört, har helt andra planer.

Kanske det kanske :oops: men jag e i sällskap med kromslädar & annat tjafs, då tar det lite längre tid om man säger så :shock: :shock:
Halmstad. Halland
Den är Röd & fin

Fredrik P
Medlem
Inlägg: 158
Blev medlem: fre mar 07, 2008 23:13
Ort: Halmstad

#5 Inlägg av Fredrik P »

Inte en aning om att detta va idag....
Vfr 2004:a BLÅ

Användarvisningsbild
heppstars
Medlem
Inlägg: 193
Blev medlem: fre nov 16, 2007 22:41
Ort: Halmstad VFR 750-93 RC36

#6 Inlägg av heppstars »

Nu var Laga Rallyt till ända!!! goa vägar i solskenet, traffade på ett par viffrar & en viffer ägare från Örkelljunga som jag tipsade om vårt eminenta foum, så snart har vi väl en medlem tilll :D där var typ 430 startande idag & jag hamnade på 18 plats :) lyckligt hemkommen med lite priser, det jag tror ni mest blir avundsjuka på e min nya rödvita Ducati tröja.... jo jag borde skämmas men den snygg så jag får väl häda lite :oops: jag har ju en redan en Honda tröja.
Halmstad. Halland
Den är Röd & fin

Skriv svar