Eftersom jag tydligen har tappat minnet och endast kommer ihåg en runda så tänkte jag att vi skulle köra lite vilse i Häckeberga och kanske senare mot eslöv.
Både Gazz/slöfis-vänliga vägar.
Eftersom jag tydligen har tappat minnet och endast kommer ihåg en runda så tänkte jag att vi skulle köra lite vilse i Häckeberga och kanske senare mot eslöv.
Låter detta bra?
Låter som en utmärkt ide.
Ser fram emot en trevlig tur.
Låter detta bra?
Låter som en utmärkt ide.
Ser fram emot en trevlig tur.
Härligt!
Passar på att uppdatera listan samtidigt.
Jag kommer att köra den 2/5
1. Ocean
2. Donner
3. HondaHasse
4. Sälle (Om vädret tillåter)
5. Tersan (om allt funkar tidsmässigt...)
6. Fransson
7. Marasp
8. Marasps cbr-kompis
9. skyfly
10.
11.
Vi tar den fyrhjulade gulingen (Peugeot 107) och drar till Prag i morron!!
Jag är inte säker på att vi hänger med på lördag.
Beror på hur sent vi kommer hem på fredag kväll och det i sin tur beror på hur många öl det blir kvällen innan
Jag skriver här i forumet på fredag om vi ska med!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
HondaHasse skrev:Vi tar den fyrhjulade gulingen (Peugeot 107) och drar till Prag i morron!!
Jag är inte säker på att vi hänger med på lördag.
Beror på hur sent vi kommer hem på fredag kväll och det i sin tur beror på hur många öl det blir kvällen innan
Jag skriver här i forumet på fredag om vi ska med!
Nu sitter man här i Prag med första ölen framför sig som bara väntar på att drickas
Här är kanonväder! Fina mc-vägar har vi kört på.... synd att man inte klarar att köra så långt med hojen längre
Ha de gôtt hemma i Sverige!!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Tänkte att vi skulle utgå tankade och klara från Statoilmacken i Svedala 2/5 kl. 11:00 och därefter bege oss på en trevlig dagstur genom slingeri-slingriga vägar och stopp med lite fikelifika. Vägarna går mot norrsjö, sturup airport, Häckeberga ring osv.
Riktigt roliga och fina vägar.